دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 تير 1397 - 09:43
عصر امروز صورت می‌گیرد؛

پایان ماراتن کنکور 97 با گروه زبان‌های خارجه

کنکور گروه تجربی از صبح امروز در حال برگزاری است و بعدازظهر هم آزمون گروه زبان‌های خارجه برگزار می‌شود.
کد خبر : 290484

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، داوطلبان گروه تجربی ساعت 7:30 امروز جمعه 7 تیر وارد حوزه‌های امتحانی شدند و از ساعت 8، ۶۴۲ هزار و ۴۵۱ داوطلب رقابت خود را آغاز کردند.


داوطلبان گروه تجربی 75 دقیقه برای پاسخ به 100 سوال عمومی زمان دارند و برای اینکه به 170 سوال اختصاصی پاسخ دهند زمان 175 دقیقه‌ای را در اختیار دارند. به این ترتیب کنکور گروه تجربی حدود ساعت 12:15 به پایان می‌رسد.


همچنین آن دسته از داوطلبانی که در روی کارت شرکت در آزمون آنان در مقابل عنوان نوع دیپلم (بند ۷)، دیپلم بهیاری و در مقابل بند ۱۰ بهیار کلمه «بلی» درج شده است، علاوه بر پاسخگویی به سوالات دفترچه شماره ۲ (آزمون اختصاصی)، باید به سوالات دفترچه شماره ۳ بهیاری نیز در مدت 30 دقیقه پاسخ دهند.


بعد از آن از ساعت 15 فرآیند آزمون گروه زبان‌های خارجه شروع می‌شود و داوطلبان این گروه هم بعد از پاسخ به 100 سوال عمومی، باید به 70 سوال تخصصی در 105 دقیقه جواب دهند. در گروه زبان ۱۴۵ هزار داوطلب با هم رقابت می‌کنند.


داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی تا ساعت ۱۱:۰۰ صبح امروز جمعه ۸ تیر ۹۷ می‌توانند کارت خود را به صورت اینترنتی از سایت سازمان سنجش دریافت کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته