دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«تگزاس» در صدر جدول فروش نخستین هفته تابستان

فیلم سینمایی «تگزاس» کاری از مسعود اطیابی با فروش 577 میلیون و 893 هزار تومانی در نخستین هفته تابستان در صدر جدول فروش قرار گرفت.
کد خبر : 290265

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری آنا، فیلم «تگزاس» همچون 9 هفته متوالی همچنان رتبه نخست جدول فروش بلیت را به خود اختصاص داده است. این فیلم سینمایی با اکران در ۱۱۸ سالن سینمایی تاکنون 10 میلیارد و 869 میلیون و 328 هزار فروش داشته است.


این فیلم که قسمت‌هایی از آن در خاک کشور برزیل فیلمبرداری شده در حقیقت ادامه فیلم «خوب، بد، جلف» است.


در خلاصه داستان «تگزاس» آمده است: هرگز یه ایرانی رو تهدید نکن، حتی تو تگزاس...


در این فیلم سینمایی به نویسندگی بابک کایدان و میثم کایدان، حمید فرخ نژاد، سام درخشانی، پژمان جمشیدی، گابریلا پتری، توگان تی شی را، آدریانو تولوزا، تی آگو متوس، فرانسین لیما، لی بوم بوم به ایفای نقش می‌پردازند.



در ادامه فیلم «دشمن زن» ساخته کریم امینی در دومین هفته اکران در 112 سالن فروش 413 میلیون و 40 هزار تومانی داشته است. این فیلم در این ایام به فروش 873 میلیون و 796 هزار تومانی دست پیدا کرده و در هفته‌ای که گذشت رتبه دوم بیشترین فروش‌ها را به خود اختصاص داد.


«دشمن زن» یک کمدی، رمانتیک است که با نگاهی طنازانه، نقدی به جریانهای فمینیستی موجود در جامعه دارد!


در خلاصه داستان «دشمن زن» آمده: چرا هرچی دشمن زنه بعد از یه مدت تو زرد از آب در میاد و میشه مدافع سرسخت حقوق زنان؟


سام درخشانی، گوهر خیر اندیش، بهاره کیان افشار، بهرنگ علوی، الناز حبیبی، مریم سعادت ، مونا شناس و با حضور امیر حسین آرمان، سیروس همتی و با معرفی سپیده مرادپور بازیگران این فیلم سنیمایی هستند.



سومین فیلم پرفروش این هفته هم «خجالت نکش» ساخته رضا مقصودی است که در هشتمین هفته اکران در 116 سالن ۳۸۱ میلیون و ۶۷۶ هزار تومان بلیت فروخته است. اگر بخواهیم نگاهی به جمع کل فروش‌های این فیلم سینمایی داشته باشیم به رقم 3 میلیارد و 536 میلیون و 76 هزار تومان می‌رسیم که به واسطه زبان طنز و بازی درخشان هنرمندانی چون احمد مهرانفر، شبنم مقدمی، لیندا کیانی، شهره لرستانی، الناز حبیبی، علی صالحی و سام درخشانی به دست آمده است.


این فیلم داستان زندگی زن و شوهری را روایت می‌کند که با داشتن عروس، داماد و نوه، در سن میانسالی بچه‌دار می‌شوند. این اتفاق آن هم در روستایی کوچک که هیچ چیز از دید اهالی پنهان نمی‌ماند، زن و شوهر را دچار اتفاقاتی کمیک و بامزه می‌کند. اتفاقاتی که در نهایت باعث جدال این دو با یکدیگر می‌شود و… .



فیلم سینمایی «دلم می‌خواد» کاری از بهمن فرمان‌آرا در دومین هفته اکرانش با فروش ۳۱۱ میلیون و ۵۹۷ هزار تومان به عنوان چهارمین فیلم پرفروش هفته و فیلم سنیمایی «چهارراه استانبول» مصطفی کیایی در هشتمین هفته اکرانش، به فروش 149 میلیون و 634 هزار تومانی در ستون پنجمین فیلم پرفروش قرار گرفته‌اند.


«دلم می‌خواد» با فیلمنامه‌ای از امید سهرابی، داستان مردی است که در شهری زندگی می‌کند که اغلب مردمش افسرده و ناراحت هستند. وی بر اثر اتفاقی دچار مشکلی می‌شود. مشکل این گونه است که گاهی موسیقی خاصی به ذهنش متبادر می‌شود و او را مجبور به حرکات موزون می‌کند و این اتفاق ناخودآگاه، مشکلات خاصی برایش به وجود می‌آورد. در این فیلم رضا کیانیان، مهناز افشار، محمدرضا گلزار، آرمینه زیتون‌چیان، رضا بهبودی، ندا مقصودی، پیام دهکردی، صابر ابر، رؤیا نونهالی، علی سرابی، بهناز جعفری، فرزین صابونی، سحر دولتشاهی، احمد ساعتچیان، مریم بوبانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.


همچنین فیلم سینمایی «چهارراه استانبول» با بازی بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی، رعنا آزادى ور، ماهور الوند، سعید چنگیزیان، پوریا رحیمی سام، بابک بهشاد، خسرو احمدی، تینو صالحی، حسین امیدی، رضا شریف نژاد، على گیل ورى، شقایق جعفرى جوزانى و با هنرمندی مسعود کرامتی و مهدى پاکدل و بازیگران خردسال: کارن کیایى و باران صوفى نگاهی متفاوت به حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو دارد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته