دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 تير 1397 - 10:28
آنا گزارش می‌دهد؛

ترور راهکار گروهکی ورشکسته از هفت تیر 60 تا امروز/ نفوذ شاه‌کلید برنامه‌های منافقین

گروهکی که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی برای براندازی دودمان پهلوی مبارزه می‌کرد، کمی بعد برای رسیدن به قدرت برنامه ریزی کرد تا بدنه جمهوری اسلامی جوان را متزلزل کند، ترور آیت الله بهشتی به همراه 72 نفر دیگر در دفتر حزب جمهوری اسلامی یکی از اولین قدم‌های این گروهک تروریستی ورشکسته بود.
کد خبر : 290231

گروه سیاسی خبرگزاری آنا_آرزو نوروزجم: اتاق فکر منافقین به این نتیجه رسید که اگر می‌خواهد انتقامش را از انقلاب نوپای جمهوری اسلامی بگیرد، باید افرادی چون سیدمحمدحسین حسینی بهشتی، سیدعلی خامنه‌ای، سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی، اکبر هاشمی رفسنجانی ومحمدجواد باهنر که به عنوان هسته‌های اولیه انقلاب محسوب می‌شدند را از میان بردارد.


اقدامی که با هدف انتقام‌جویی از راهپیمایی ۳۰ خرداد سال 60 و آغاز اعدام‌ها در زندان اوین، از طرف سازمان مجاهدین با رویکرد عملیات نظامی برنامه ریزی شد.


دشمنی و بغض و کینه منافقین با عزل بنی صدر شدت گرفت، با رفتن بنی صدر عملا دست رجوی و افراد گروهش از دخالت در امور جمهوری اسلامی و چند و چون ساختار دولت کوتاه شده بود.


پس بنا را این‌گونه چیدند تا از نفوذی‌های خود درون ساختار دولت جمهوری اسلامی استفاده و انتقام‌گیری کنند.


نفوذ شد شاه کلید برنامه‌های منافقین برای به ثمر نشستن برنامه‌ها و عملیات‌هایشان علیه ایران و سوء استفاده از دین هم رمز کارشان شد.


از میان آن همه هوادار و دارودسته مسعود رجوی، محمدرضا کلاهی دانشجوی سال اول رشته برق دانشگاه علم و صنعت انتخاب شد.



دانشجویی که توانسته بود میان سران این گروه رفت و آمد کند و بعد از مدت‌ها بحث و بررسی و جا افتادن میان بطن و اساس سازمان به یکی از افراد قابل اعتماد سازمان برای انجام عملیات‌های نظامی تبدیل شود.


به توصیه سازمان به ظاهر تغییر موضع داد، مدتی به عنوان پاسدار کمیته انقلاب اسلامی ولیعصر در خیابان پاستور مشغول به کار شد و بعد از آن به عنوان هوادار وارد حزب جمهوری اسلامی شد.



هفتم تیر سال 60، ساعت حدود 21 و7 دقیقه دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی که میزبان جمعی از بلندپایه ترین مسئولان نظام چون آیت اللّه بهشتی رئیس وقت دیوان عالی کشور، چهار وزیر، دوازده معاون وزیر و حدود سی نماینده مجلس بود با رمز "الله اکبر" منفجر شد.


روز قبلش هم مسجد ابوذر تهران ، هنگام سخنرانی آیت الله علی خامنه‌ای منفجر شده بود، نتیجه آن حادثه هم مصدوم شدن ایشان از ناحیه کتف راست و قطع شدن رگ‌ها و اعصاب دست راست ایشان بود.



اتفاق‌های تیر سال 60، و حتی اتفاق‌های دیگر از این دست، به اعتقاد خیلی از کارشناسان قطعا تنها به عهده گروهکی که هدفش انتقام‌جویی است، نبوده است .


اگر بر اوضاع و احوال خیلی از اعضای این گروه پیش از جدا شدن خطشان از جبهه انقلاب نگاه کنیم رد پای اسرائیل و آمریکا را به راحتی می‌توان مشاهده کرد.


کشورهایی که بنا بر منافعشان متهعد شده بودند اعضای این گروه را برای مبارزات به ظاهر انقلابی‌شان تحت آموزش‌های نظامی و اطلاعاتی قرار دهند .


مسلح کردن این گروه و حتی زمینه دست‍یابی آنها به انواع بمب‌ها برای انفجار مسجد ابوذر و حزب جمهوری اسلامی ، و حتی قتل عام و ترورر 17 هزار نفر خود به تنهایی بیانگر دست‌های پشت پرده‌‌ای است که از پروژه نفوذ برای تخریب ایران و جمهوری تازه پا گرفته‌اش استفاده می‌کنند.


از آن روزهای پر از التهاب و ترس و خونریزی تقریبا حدود 3 دهه گذشته است.


3 دهه‌ای که التهاب آن روزها را اگر چه به آن شدت درک نکرده اما روزهایی شبیه دهه شصت را به خود کم ندیده است.


گروهگ منافقین با حمایت صدام ساکن اردوگاهی به نام اشرف شد، اردوگاهی که حالا خالی از سکنه است .


اعضای این گروه پس از ساقط شدن نظام بعث عراق و افشای اسرار محرمانه سازمانی و جدا شدن خیلی از اعضای این گروه ، کم کم بار سفر را به مقصد فرانسه بستند و برای همیشه با عراق خداحافظی کردند.



حالا پاریس چندسالی است برای کنفرانس سالانه منافقین میزبانی می‌کند و برای چهره‌های مختلفی چون وزرای سعودی و سیاستمداران آمریکایی ویزای ورود صادر می‌کند.


یک سال پیش چند تن از مقامات آمریکایی و سعودی میهمان این ضیافت فرمایشی بودند، ضیافتی که طبق ادعای منافقین دو رسالت بر عهده دارد؛ نخست تغییر نظام ایران و دوم لزوم توافق همه کشورها برای برقراری صلح و آرامش منطقه ای و بین المللی.


جان بولتون، نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل یکی از سخنرانان این مراسم بود، او در صحبت‌های خود گفت: رئیس‌جمهور آمریکا (دونالد ترامپ) صد در صد مخالف جمهوری اسلامی ایران است.



رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک هم در سخنانی گستاخانه گفت: زمان تغییر رسیده است.


رابرت جوزف معاون سابق وزارت خارجه آمریکا دیگر میهمان این کنفرانس هم گفت: ما باید از داخل به دنبال تغییر رژیم ایران باشیم و از آن حمایت کنیم نه از خارج.


ته مایه حرف‌های آمریکایی‌های میهمان در این کنفرانس این بود؛ نفوذ



رد پای حمایت از تغییری که معاون سابق وزارت خارجه آمریکا در اجلاس منافقین از آن حرف زد چند وقتی است در برخی اتفاقات روز ایران خودنمایی می‌کند .


اعتراضات سازمان یافته، اغتشاش و درگیری، کشته‌سازی، تشویش اذهان عمومی، بدبین کردن مردم به نظام جمهوری اسلامی و حکومت اسلامی ایران، حمایت از اخلال در امنیت ایران و حتی اعلام حمایت از حادثه تروریستی مجلس در سال 96 و ردپای این گروهک ورشکسته در آن، چند نمونه از برنامه‌هایی است که با رمز نفوذ طراحی و اجرا می‌شود.


اوضاع بهم ریخته اقتصادی و نوسانات شدید ارزی و بالا و پایین شدن قیمت‌ها و ناراحتی مردم باعث شده تا عده‌ای از این نفوذی‌های بیگانه به میدان بیایند و تلاش کنند با تحریک احساسات مردمی و سو استفاده از نارضایتی آنها به این التهابات دامن بزنند.


شبیه همان تلاش‌هایی که در اعتراضات مردمی دی‌ماه 96 اتفاق افتاد، ناراحتی مردم از گران شدن چند قلم کالای مصرفی فضا را برای موج‌سواری خیلی‌ها فراهم کرد.


خط و نشان‌های نامعقول سرکرده گروهک منافقین و تلاش آنها برای بهم ریختن اوضاع روانی ایران، بازتاب‌های فراوانی به خصوص در فضای مجازی داشت.



پاسخ‌هایی که البته هرساله و میان دخالت‌های گاه و بیگاه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران به کرات داده شده است .


حالا نوبت به فعالان عرصه فضای مجازی رسیده تا با راه انداختن هشتگی با عنوان(#هزارجلاداشرف) برای یاوه‌گویی های مغرضانه این گروه تروریستی آن هم در آستانه برگزاری کنفرانس سالانه منافقین در پاریس پاسخ داشته باشند.


پاسخی که قرار است برای آتش به راه افتاده این روزهای کوچه و بازار تهران و برخی شهرها حکم آب را بازی کند تا دشمنان آن طرف دنیا بدانند ایران هنوز هم برای ایستادگی بیدار است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته