دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
جام جهانی 2018 روسیه؛

سوئد قاطعانه صدرنشین شد/ صعود مکزیک به عنوان تیم دوم

تیم ملی سوئد با شکست مکزیک به عنوان صدرنشین صعود کرد.
کد خبر : 290217

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، دو تیم مکزیک و سوئد در آخرین دیدار مرحله گروهی جام جهانی روسیه برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری 3 بر صفر سوئد به پایان رسید.


نیمه نخست این دیدار با سوت داور آرژانتینی آغاز شد و مکزیک و سوئد برابر هم قرار گرفتند. اولین خطر جدی را هم در همان دقایق ابتدایی بازی سوئدی ها داشتند که از دست رفت. دقیقه 5 تایوونن مهاجم سوئد یک موقعیت جدی را از دست داد و اوچوا با درخشش خود مانع باز شدن دروازه تیمش شد.


سپس مارکوس برگ در دهانه دروازه مکزیک صاحب توپ شد ولی نتوانست دروازه این تیم را باز کند تا همچنان بازی بدون گل باشد. کارلوس ولا جدی ترین موقعیت مکزیکی ها را دقیقه 17 از دست داد و نتوانست دروازه سوئد را باز کند. شوت زیبای او با اختلاف کمی از دروازه اولسن به بیرون رفت.


در ادامه برگ یک موقعیت جدی دیگر را از دست داد و اوچوا یک بار دیگر نشان داد چه دروازه بان خوب و آماده ای است. قبل از این صحنه بازیکنان سوئد معتقد بودند توپ به دستان خاویر هرناندس برخورد کرده است ولی داور با بازبینی صحنه متوجه شد خطایی صورت نگرفته و بازی را ادامه داد. در نهایت نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.


دقیقه 50 گوستینسون موفش شد در شلوغی خط دفاعی تیم ملی مکزیک دروازه این تیم را باز کند. در نهایت سوئد به آنچه که نیاز داشت رسید و توانست از حریف خود پیش بیفتد. در دقیقه 61 سوئد صاحب یک ضربه پنالتی شد. هکتور مورنو برای این خطا با کارت زرد روبرو شد و گرانکوئیست نیز توانست دروازه مکزیک را برای بار دوم باز کند.


سوئد برای بار سوم دقیقه 74 به گل رسید. آلوارز به اشتباه دروازه خودی را گشود تا سوئد برای بار سوم به گل برسد.


6 دقیقه بعدکارلوس ولا می توانست یکی از گلهای خورده تیمش را جبران کند ولی ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت.


در نهایت این دیدار با برتری 3 بر صفر سوئد به پایان رسید تا این تیم به عنوان تیم سرگروه راهی دور حذفی این رقابت ها شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته