دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 تير 1397 - 03:30
عضو شورای شهر تهران تاکید کرد؛

لزوم استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در اجرای طرح بازآفرینی شهری

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران بر لزوم حضور مردم در کنار وجود پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی در اجرای طرح بازآفرینی شهری تاکید کرد.
کد خبر : 290182

حجت نظری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، با اشاره به لزوم بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده، اظهار کرد: اگر این طرح به درستی اجرا شود قطعا یکی از اتفاقات خود را می‌تواند در کشور رقم بزند.


وی تصریح کرد: اگر این طرح در تمامی شهرها مناسب با شرایط اجرا شود قدم بسیار مثبتی است.


عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه این طرح باید پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی داشته باشد، اضافه کرد: در کنار این پیوست‌ها به نظر می‌رسد اگر ما از ظرفیت و توان سازمان‌های مردم نهاد اعم از NGOها، CBUها،‌ انجمن‌های محلی و حتی نهادهای مذهبی استفاده کنیم قطعا این طرح بهتر اجرا خواهد شد.


نظری تاکید کرد: موردی که می‌تواند ما را در اجرای طرح‌های این چنینی به مسیر بهتری هدایت کند قطعا بهره‌گیری از توان و نظر خود مردم است.


عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به حضور بخش خصوصی در اجرای این طرح تصریح کرد: لزوماً حضور بخش‌های خصوصی مرتبط به بنگاه‌های اقتصادی نیستند بلکه بخش‌های فرهنگی و اجتماعی نهادهای غیر دولتی و مردمی با در نظر گرفتن مشوق‌هایی برای مشارکت در اجرای طرح بازآفرینی شهری تشویق می‌شوند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته