دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 تير 1397 - 03:15
سعید علی‌ حسینی در گفت‌وگو با آنا:

رقبای ما وزنه‌هایی است که باید بالای سر ببریم

وزنه‌بردار فوق‌سنگین تیم‌ملی گفت: حریف اصلی ما وزنه‌هایی است که باید بالای سر ببریم و نباید به مسائل دیگر فکر کنیم.
کد خبر : 290064

سعید علی‌ حسینی ملی‌پوش فوق‌سنگین تیم‌ملی وزنه‌برداری در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی‌ خبرگزاری آنا درباره آخرین شرایط تمرینی‌اش گفت:‌ خدا را شکر شرایط خوبی دارم و تمرینات و رکوردهایی خوبی هم در این مدت داشتم. من دو هفته پیش در رکوردگیری در یک ضرب 200 کیلوگرم و در دو ضرب 220 کیلوگرم بالا بردم اما متاسفانه به دلیل اینکه کمی آسیب‌دیدگی از ناحیه کمر برای من پیش آمد با صلاحدید پزشک و کادرفنی در هفته اول لیگ در رکوردگیری شرکت نکردم. در این مدت همه تلاشم را به کار گرفته‌ام تا بتوانم رکوردها و تمرینات خوبی داشته باشم تا جواز حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا را به دست بیاورم.


وی در مورد عدم رضایت برخواه سرمربی تیم‌ملی وزنه‌برداری از عملکرد او گفت: به هر حال او سرمربی است و نظرش برای من قابل احترام است اما همانطور که گفتم من این مدت از ناحیه کمر آسیب‌دیدگی داشتم و مصدومیت هم جزئی از ورزش است و برای همه ممکن پیش بیاید. طبق نظر پزشک تا هفته آینده مصدومیتم برطرف می‌شود و دوباره می‌توانم‌ وزنه بزنم. همه ما در تلاش هستیم که رکوردهای خوبی ثبت کنیم تا بتوانیم جواز حضور در بازی‌های آسیایی را به دست بیاوریم و از آن طرف هم در جاکارتا به مدال برسیم.


وزنه‌بردار فوق سنگین تیم‌ملی همچنین در پاسخ به اینکه شرایط اردوی تیم‌ملی بعد از بازدید مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش بهتر نشده است؛ عنوان کرد: ما در حال حاضر در کمپ استادیوم آزادی تمرین می‌کنیم و از نظر شرایط اسکان، تهیه غذا وضعیت ما با گذشته هیچ فرقی نکرده است اما از نظر افزایش بودجه و تجهیزاتی که باید در اختیار وزنه‌برداری قرار بگیرد من هیچ اطلاعی ندارم و باید این مسائل را از فدراسیون بپرسید.


سعید علی‌حسینی‌ در رابطه با رقبایش در فوق‌سنگین‌ در بازی‌های آسیایی گفت: رقبای ما همان کسانی هستند که در مسابقات جهانی سال 2017 در آمریکا حضور داشتند. بنابراین اگر این رقبا خیلی حریفان جدی بودند باید در مسابقات جهانی آمریکا خودی نشان می‌دادند.‌البته من منظورم این نیست که آنها حریفان جدی نیستند و ‌بخواهیم آنها را دست کم بگیریم اما به طور کلی منظورم این است که حریف اصلی ما وزنه‌هایی است که باید بالای سر ببریم و نباید به مسائل دیگر فکر کنیم. امیدوارم کادرفنی با برنامه‌ریزی منسجم و دقیق که به ما می‌دهند در این مدت بهترین رکوردها را ثبت کنیم.‌من هم همه تلاشم را می‌کنم که در رکوردگیری بعدی که البته بعد از اردوی سه‌ هفته‌ای ما در شمال است عملکرد قابل قبولی داشته باشم تا جواز حضور در جاکارتا را به دست بیاورم و بتوانم برای ایران مدال آور باشم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته