دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

مالک باشگاه ملوان: قرارداد قلعه‌نویی کمتر از 2 میلیارد است/ اجازه دخالت به کسی نمی‌دهم

داریوش بهشتی گفت: تیم ملوان بندر انزلی با تمام قدرت در لیگ پانزدهم به مصاف حریفان خواهد رفت.
کد خبر : 28999

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، پس از اینکه داریوش بهشتی مالکیت باشگاه ملوان بندر انزلی را در اختیار گرفت، وی ابتدا با علی دایی برای سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه به مذاکره پرداخت. پس از اینکه دایی حاضر به پذیرش این مسئولیت نشد قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم فوتبال ملوان منصوب شد. گفته می شود مبلغ قرارداد قلعه نویی با این تیم 2 میلیارد تومان است. هر چند بهشتی در گفت و گو با آنا تاکید کرد که مبلغ قرارداد ملوان کمتر از 2 میلیارد تومان است.


مالک باشگاه ملوان بندر انزلی در این باره تصریح کرد: «امروز مراسم معارفه قلعه نویی برگزار می شود و وی به صورت رسمی سرمربیگری این تیم را بر عهده خواهد گرفت. در مورد قرارداد قلعه‌نویی هم باید بگویم که قرارداد او برخلاف تمام شایعات کمتر از دو میلیارد تومان است.»


وی درباره شایعاتی مبنی بر مخالفت هواداران ملوان و برخی مربیان بومی انزلی با حضور قلعه نویی در این تیم اظهار داشت: «چنین چیزی را تکذیب می‌کنم. طرفداران ملوان حامی تیمشان هستند. این شایعات را کسانی عنوان می‌کنند که به دنبال حاشیه‌سازی برای ملوان هستند. امیدوارم هواداران ملوان مراقب این حاشیه‌سازی‌ها باشند. درباره مربیان هم تصور نمی کنم چنین چیزی واقعیت داشته باشد. هر چند من اجازه دخالت و حاشیه سازی برای ملوان را به هیچکس نمی دهم.»


مالک جدید ملوان با بیان اینکه تیم ملوان در لیگ پانزدهم با تمام قوا حضور خواهد داشت گفت: «سعی کردیم تیمی خوب و قدرتمند را برای حضور آبرومندانه در لیگ پانزدهم روانه میدان کنیم. تا سه روز آینده نیز با جذب نفرات جدید، تیم تکمیل خواهد شد.»


بهشتی ادامه داد: «قرارداد فرزاد حاتمی تمدید شده است. ضمن اینکه با پاشنکو نیز به توافق رسیده ایم اما همچنان به دنبال جذب بازیکنان جدید هستیم و قصد داریم دو یا سه بازیکن جدید جذب کنیم.»


وی درباره مذاکره با امیرحسین صادقی و محسن فروزان دو بازیکن استقلال تصریح کرد: «با هیچکدام از این دو بازیکن مذاکره ای نداشتیم. ضمن اینکه تا زمانی که با بازیکنی به صورت قطعی به توافق نرسیم نام او را فاش نخواهیم کرد.»


بهشتی درباره طولانی شدن روند در اختیار گرفتن مالکیت باشگاه ملوان اظهار داشت: «پس از اینکه ما با مسئولان این باشگاه قرارداد انتقال مالکیت را به امضاء رساندیم، بندهایی به آن اضافه شده بود که من با آنها مخالفت کردم. به عنوان مثال یکی از این بند این بود که قراردادهای بالای 50 میلیون تومان باید در هیات مدیره به تصویب برسد. یکی دیگر از این موارد، چینش اعضای هیات مدیره بود. وقتی قرار است هزینه های باشگاه توسط من پرداخت شود، انتظار دارم که تصمیمات نیز توسط من اتخاذ شود.»


مالک باشگاه ملوان بندر انزلی خاطرنشان کرد: «برای مالکیت باشگاه ملوان به پرداخت بدهی‌های گذشته این باشگاه که در حدود 8 میلیارد و 400 میلیون تومان به علاوه بودجه فصل آتی متعهد شده ام.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته