دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 تير 1394 - 09:54
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راه کشور:

محور چالوس - کرج بازگشایی شد

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راه کشور از بازگشایی محور چالوس - کرج در استان مازندران بعد از وقوع سیلاب خبر داد.
کد خبر : 28982

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سرهنگ نادر رحمانی با اعلام بازگشایی مسیر محور چالوس کرج در استان مازندران گفت: بعد از اینکه این مسیر به دلیل ریزش کوه مسدود شده بود در ساعت 21.15 روز دوشنبه با تلاش عوامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و مامورین پلیس راه بازگشایی شد.


وی با تاکید بر اینکه رانندگانی که قصد تردد در این محور یا سایر محورهای موصلاتی کشور را دارند، باید مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند، گفت: توجه به توصیه‌های ایمنی ماموران پلیس یکی از مهمترین راه‌های جلوگیری از مخاطرات جاده‌ای است.


روز گذشته اسماعیل نجار، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار آنا، درباره آمار تلفات حادثه سیل در منطقه سیجان جاده چالوس گفت: در این منطقه افرادی هستند که می‌گویند بستگان‌شان مفقود شده‌اند و خسارات هم در این منطقه بسیار بالاست و 40 - 50 خودرو آسیب دیده در منطقه دیده می‌شود.


به گفته وی شدت آسیب دیدن خودروها به حدی است که خودروها له و مچاله شده‌اند. با این شرایط تاکید می‌کنم که این احتمال وجود دارد که آمار تلفات در این منطقه بالاتر هم رود. در سایر نقاط کشور هم امکان به جا ماندن تلفاتی وجود دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب