دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 تير 1394 - 09:49

نتایج روز دوم مسابقات جهانی ربوکاپ چین 2015/ صعود MRL ایران به مرحله نیمه نهایی

در لیگ نائو، تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین که شرکت دیجی‌کالا را به عنوان اسپانسر در نظر گرفته، توانست با نتیجه یک بر 2 از سد تیم اتریش عبور کند و به جمع 12 تیم پایانی این لیگ بپیوندد. بازی بعدی این تیم مقابل دانشگاهی از آلمان است.
کد خبر : 28979

به گزارش گروه علم و فناوری آنا به نقل از ستاد خبری مسابقات ربوکاپ چین، در لیگ امدادگر واقعی، تیم MRL داتشگاه آزاد قزوین با کسب 1236 امتیاز به عنوان تیم اول به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. در این لیگ، تیم YRA دانشگاه یزد نیز به عنوان تیم چهارم صعود خود را مسجل کرد.


در لیگ فوتبالیست سایز متوسط، تیم MRL دانشگاه آزاد قزوین به 3 برد مقابل تیم‌های چین، ژاپن و هلند و یک مساوی با تیم دوم چین به جمع 8 تیم پایانی مسابقات راه یافت.



در لیگ فوتبالیست سایز کوچک، تیم‌های MRL دانشگاه آزاد قزوین و دانشگاه امیرکبیر با برد مقابل تیم‌های آلمان و هلند به جمع 8 تیم پایانی صعود کردند.


در لیگ شبیه‌ساز امداد، تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، دبیرستان فرزانگان و خرد تهران با کسب امتیازات لازم به دور بعد صعود کردند.


برد تیم دانشگاه آزاد اسلامی قزوین مقابل تیم ژاپن


تیم ربات فوتبالیست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین توانست مقابل تیم مدعی ژاپن با حساب 8 بر صفر پیروز شود و به جمع 8 تیم پایانی این لیگ صعود کند.


در این بازی که در سالن مسابقات شهر هفی برگزار شد، تیم MRL دانشگاه آزاد قزوین که از قبل بازی تیم حریف را آنالیز کرده بود، توانست با یک بازی درخشان و برد قاطعانه 8 بر صفر بر تیمی از دانشگاه ژاپن غلبه کند.


لازم به ذکر است که کشور ژاپن یکی از کشورهای پیشرفته دنیا محسوب می‌شود که استفاده از هوش مصنوعی در آن رایج است و این برد مقابل کشوری که دارای جایگاه بزرگی در علوم رباتیک است، نشان از میزان رشد تیم‌های ایرانی در علوم رباتیک دارد.


صعود MRL ایران به نیمه نهایی مسابقات جهانی ربوکاپ چین 2015


درادامه موفقیت تیم MRL ایران در لیگ فوتبالیست سایز کوچک این تیم توانست دریک بازی حساس و نفس گیر تیم erforce از کشور آلمان را شکست داده و به جمع 4 تیم پایانی این لیگ در مسابقات جهانی ربوکاپ چین 2015 صعود کند. این بازی که مورد استقبال جمع کثیری از تماشاگران و دیگر تیم‌های حاضر در مسابقات قرار گرفت‎، از آن جهت از حساسیت بالایی برخوردار بود که سال گذشته همین تیم باعث عدم راه‌یابی تیم ایران به جمع 4 تیم پایانی مسابقات جهانی برزیل 2014 شد.


تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین دارای یک مقام سومی جهان و چندین مقام قهرمانی مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران است و دارای جایگاه ویژه‌ای در نزد تیم‌های مدعی این لیگ در جهان است.‎


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته