دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 تير 1397 - 12:57
دادستان تهران:

مسببان آشوب در بازار تهران دستگیر شدند

دادستان تهران اعلام کرد: مسببان اصلی حادثه روز گذشته در بازار تهران شناسایی‌ و دستگیر شدند و این افراد تا زمان محاکمه آزاد نخواهند شد.
کد خبر : 289744

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، عباس جعفری دولت‌آبادی در حاشیه همایش قوه قضاییه در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا در رابطه با اعتراضات روز گذشته تا این لحظه بازداشتی داشتید؟ گفت: قبلا هم گفته‌ایم که مسئولان نظام در برخورد با آشوب‌ها و ناامنی‌ها به هیچ عنوان کوتاه نمی‌آیند. برنامه جدی آمریکایی‌ها در مورد ایران دامن زدن به ناامنی‌هاست. دیروز تلاش کردند با تهدید بازاری‌ها درب مغازه‌ها را ببندند و در برخی نقاط شهر آشوب ایجاد کنند و به برخی مغازه‌ها آسیب برسانند.


وی با بیان اینکه عوامل این آشوب ها دیشب شناسایی شدند، خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از این افراد دستگیر و بازداشت شدند. محرکین اصلی حادثه که با برنامه‌ریزی در نقاط مختلف تهران به تهدید بازاری‌ها اقدام کردند که اگر بازار را نبندید فلان کار را انجام می دهیم، توسط پلیس و دستگاه امنیتتی شناسایی شدند و امروز تحویل دادستانی می‌شوند.


دادستان تهران افزود: من به این افراد و خانواده‌های آنها اطلاع می‌دهم که تا محاکمه نشوند، آزاد نخواهند شد. کسانی که اخلال نظام اسلامی را نشانه رفته‌اند از جنس بازاری‌ها نبودند و بازاری‌ها خواهید دید که سمت خود را جدا خواهند کرد. مردم اجازه نخواهند داد عده‌ای به خود حق بدهند که وضع بازار را متلاطم کنند و برای مردم ناامنی اقتصادی ایجاد کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته