دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 تير 1397 - 18:35
نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با آنا:

مشکلات اقتصادی با اعتصاب حل نخواهد شد/ فشار اقتصادی توطئه دشمن

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: مشکلات کشور از طریق اعتصاب حل نخواهد شد. این روش خواست دشمنان اسلام است که مردم در شرایط سخت اینگونه عمل کنند.
کد خبر : 289583

محمد قمی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، با تبریک فرارسیدن هفته قوه قضاییه و تسلیت سالروز شهادت شهید مظلوم بهشتی، به اعتصاب‌های امروز در بازار تهران اشاره کرد و گفت: شرایط کشور بسیار ویژه است و بر کسی پوشیده نیست که این شرایط توسط استکبار و صهیونیست جهانی بر ملت ما تحمیل شده است. همه مسئولان اعم از سران قوا هم جلساتی تشکیل دادند و رهنمودهایی هم از سوی مقام معظم رهبری داده شده است. لذا مردم هم باید نسبت به شرایط صبوری کنند تا کشور به سلامت از بحران کنونی عبور کند.


وی با اشاره به جلسه غیرعلنی روز گذشته مجلس با دولت که با محوریت مقابله با گرانی‌ها و حل مشکلات مردم برگزار شد، اشاره کرد و گفت: مردم بدانند که مشکلات موجود کشور از طریق اعتصاب حل نخواهد شد و این روش خواست دشمنان اسلام است که می‌خواهند مردم در شرایط سخت اینگونه عمل کنند. مشکلات اقتصادی کشور راه حل دارد و قطعا با همت مردم مانند همیشه حل خواهد شد.


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر اینکه ملت ایران هشت سال دفاع مقدس را با مقاومت پشت سر گذاشتند، گفت: اکنون هم کشور در جنگ اقتصادی است که دشمنان ما به راه انداخته اند و تلاش دارند مردم ما را با فشارهای اقتصادی زمین‌گیر کنند.


نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ملت ایران توانستند از جنگ نظامی را که به مراتب سخت تر از جنگ اقتصادی است عبور کنند و البته در شرایط کنونی تجویز مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی است و اکنون شرایط خاصی به وجود آمده که پیر و جوان، کشاورز و کارگر همگی باید دست به دست هم دهند و کسانی هم که کارشان تجارت است مانند بازاریان باید در این مقاومت به مردم بپیوندند درست همانگونه که هشت سال در مقابل دشمن در کنار یکدیگر مبارزه کردیم.


قمی تاکید کرد: در جنگ هشت ساله هر کس به سهم خود ایفای نقش کرد و نقش خودش را به درستی ایفا کرد تا توانستیم بر دشمن غلبه کنیم. اکنون هم رهبر معظم انقلاب تاکید می‌کنند که جنگ اقتصادی توطئه امروز دشمن است.


این نماینده مجلس بابیان اینکه همه ما در یک کشتی نشسته‌ایم و اگر این کشتی در طوفان گرفتار شود، بازاری و کاسب و کارگر نمی‌شناسد، گفت: این مسأله مربوط به سرنوشت همه ملت ایران است و باید مانند دیگر چالش‌هایی که در این 40 سال بر سر راه انقلاب بود، از صبر و مقاومت استعانت بگیریم تا پیروز شویم.


وی خاطرنشان کرد: اینکه مردم به خیابان بریزند و اعتصاب کنند مشکلی را از کشور حل نخواهد کرد ما هم باید در شرایط کنونی به دولت کمک کنیم تا از این معضل هم به سلامت عبور کنیم و به ساحل نجات برسیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته