دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ماجرای افسرده شدن یک نوجوان توسط رییس جمهور فرانسه+ عکس

محبوبیت امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه به کمترین میزان از زمان انتخاب او به این سمت رسید.
کد خبر : 289494

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، در هفته جاری کنسرتی در محوطه کاخ الیزه برگزاری شد و امانوئل مکرون هم برای لحظاتی در جمع مردم حاضر شد.


این جشن به مناسبت جشن موسیقی فرانسه برگزار شد که همزمان با آغاز بلندترین روز سال است و مردم فرانسه در کوچه و خیابان‌ها به اجراهای مختلف موسیقی می پردازند.


امسال برای نخستین بار دی جی‌های فرانسوی به کاخ ریاست جمهوری فرانسه دعوت شده بودند و در حیاط الیزه با حضور افرادی که از پیش ثبت‌نام اینترنتی کرده بودند به اجرای موسیقی الکترونیک پرداختند.


به نظر می رسد برگزاری این جشن نباید چندان با کاهش اعتبار و محبوبیت امانوئل مکرون در بین فرانسوی ها بی ارتباط باشد.


طی روزهای اخیر گزارش ها حکایت از آن دارند که محبوبیت رئیس جمهور فرانسه کاهش محسوسی یافته است.


بنا به نظرسنجی موسسه «ایفوپ» (IFOP) که در روزنامه «ژورنال دو دیمانش» (Journal du dimanche) منتشر شده است محبوبیت رئیس جمهوری فرانسه در ماه ژوئن به ۴۰ درصد رسیده است.


در مقابل ۵۸ درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی از عملکرد امانوئل ماکرون ابراز نارضایتی کرده اند.


از واکنش دیرهنگام رئیس جمهوری فرانسه به عدم پذیرش کشتی آکواریوس از سوی ایتالیا و مالت به عنوان یکی از دلایل احتمالی کاهش محبوبیت امانوئل ماکرون یاد می شود.


گروهی نیز معتقدند واکنش اخیر رئیس جمهوری فرانسه به یک نوجوان که او را به شکلی غیررسمی با مخفف اسم کوچک صدا کرده بود دلیل کاهش محبوبیت امانوئل ماکرون است.



واکنش سرزنش آمیز امانوئل ماکرون به یک نوجوان


این نوجوان رئیس جمهوری فرانسه را «منو» (مخفف امانوئل) صدا کرد. امانوئل ماکرون با لحنی سرزنش آمیز از این نوجوان خواست وی را با القاب «آقا» یا «آقای رئیس جمهور» مورد خطاب قرار دهد.


به دنبال انتشار ویدئوی این مکالمه در رسانه های فرانسه، گزارش هایی منتشر شد مبنی بر اینکه این نوجوان پس از عتاب رئیس جمهوری دچار افسردگی شده است.


یکی از راه های انحراف اذهان عمومی از وقایع مهم سیاسی، مشغول کردن آنها به سرگرمی هایی نظیر، مراسم کنسرت، رقص و سکس است که برخی دولت ها در غرب از آن بطور ویژه استفاده می کنند.


منبع: جام نیوز


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته