دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 تير 1397 - 13:42
قاسمی در پاسخ به آنا:

سیاست ایران مقابل رژیم اشغالگر قدس در میادین ورزشی تغییر نخواهد کرد/ تلاش وزارت خارجه برای جلوگیری از تعلیق کشتی ایران

سخنگوی وزارت خارجه با بیان این که سیاست‌های ما در برابر رژیم اسرائیل ادامه خواهد داشت و تغییری نخواهد کرد، گفت: موضوع تعلیق ایران از سوی فیلا را پیگیری می‌کنیم و تلاش می‌کنیم سیاست های وزارت خارجه در حوزه ورزش کاملا مشخص و فعال باشد.
کد خبر : 289437

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری آنا مبنی بر اینکه با توجه به در پیش داشتن مسابقات کشتی و احتمال وجود برگزاری مسابقه میان ایران و‌ رژیم اشغالگر قدس، با توجه به انصراف های ایران در مسابقات گذشته و هشدارهای فدراسیون جهانی کشتی(فیلا) برای تعلیق ایران به دلیل عدم رویارویی با نمایندگان رژیم اشغالگر قدس برنامه دستگاه دیپلماسی ایران برای مقابله با این اتفاق چیست، اظهار کرد: سیاست‌های دستگاه دیپلماسی ایران در برابر رفتارهای خصمانه اسرائیل همیشه مشخص بوده است و همچنان ادامه دارد.
وی افزود: مباحثی اخیرا در مورد کشتی مطرح شده البته این حرف ها از قبل هم وجود داشته است. در این خصوص کارگروه هایی تشکیل شده است و گفت‌وگوها و جلساتی هم با وزارت ورزش و حتی کمیته ملی المپیک برگزار شده است.
قاسمی در این خصوص تصریح کرد: ما با جدیت این موضوع را پیگیری می‌کنیم، و البته سیاست‌های ما در این خصوص و مشخصا این موضوع مشخص شده است، و حتی در مورد برخی مسائل هم به وضوح ورود کرده‌ایم.
سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه موضوع ورزش کشور در سطح بین المللی برای ما اهمیت بالایی دارد خاطر نشان کرد: ما این ماجرا و‌ موضوع تعلیق ایران از سوی فیلا را پیگیری می‌کنیم و تلاش می‌کنیم سیاست های وزارت خارجه در حوزه ورزش کاملا مشخص و فعال باشد.
وی در پایان تاکید کرد: قطعا سیاست‌های ما در این خصوص و حتی سایر موضوعات برابر رژیم اسرائیل ادامه خواهد داشت و تغییری نخواهد کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته