دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرعامل سایپا در گفت‌وگو با آنا؛

ترابی را فقط به خارجی‌ها می‌فروشیم

مدیرعامل سایپا گفت: اگر مهدی ترابی پیشنهاد خوبی از اروپا داشته باشد رضایتنامه این بازیکن را صادر خواهیم کرد.
کد خبر : 289392

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال سایپا که یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا است با هدایت علی دایی سعی دارد تا تیم قدرتمندی را برای فصل آینده تدارک ببیند و در همین راستا 5 بازیکن جدید هم جذب این باشگاه شدند.


رضا درویش در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد وضعیت باشگاه سایپا در نقل و انتقالات پیش فصل گفت: «خوشبختانه تاکنون موفق شدیم بازیکنانی که مدنظر کادر فنی بودند را جذب کنیم و 5 بازیکن جدید به جمع ما اضافه شدند. هنوز کار ما در نقل وانتقالات تمام نشد و به دنبال جذب چند بازیکن دیگر هستیم.»


وی در رابطه با اردوی پیش فصل سایپا در اردبیل بیان کرد: «آقای دایی مثل فصول گذشته اردبیل را برای برپایی اردو انتخاب کرد و تیم هم از امروز اردوی 2 هفته‌ای خودش را در این شهر آغاز خواهد کرد.»


مدیرعامل سایپا در خصوص وضعیت محمدرضا اخباری افزود: «اخباری بازیکن سایپا است اما اعلام کرد که برای پیشرفتش می‌خواهد به تیم دیگری برود که سرمربی تیم هم اعتقاد دارد نباید جلوی پیشرفت یک بازیکن را گرفت و اگر می‌تواند در تیم دیگری موفق‌ شود اجازه دهیم تا از سایپا جدا شود.»


درویش در مورد شرایط مهدی ترابی و اینکه در فصل آینده هم این بازیکن در سایپا می‌ماند بیان کرد: «ترابی یکی از بهترین بازیکنان ایران است که هر تیمی دوست دارد او را دراختیار داشته باشد. این بازیکن با ما قرارداد دارد و هنوز وضعیتش برای فصل بعد مشخص نیست. ما منتظر هستیم تا بعد از بازگشت تیم از جام جهانی با ترابی صحبت کنیم و اگر پیشنهاد خارجی خوبی داشته باشد اجازه می‌دهیم تا ادامه فوتبالش را در اروپا سپری کند.»


وی در رابطه با پیشنهاد پرسپولیسی‌ها برای جذب ترابی گفت: «هنوز هیچ پیشنهادی از سوی باشگاه پرسپولیس برای جذب ترابی به دست ما نرسید ضمن اینکه تکلیف این بازیکن هنوز مشخص نیست. ضمن اینکه ما فقط در صورت اینکه ترابی قصد داشته باشد به تیم‌های خارجی برود رضایتنامه او را صادر می‌کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته