دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 تير 1397 - 04:01
سجادی در گفت‌وگو با آنا:

اصلاح‌طلبان در شرایط فعلی دنبال فرار رو به جلو هستند

دبیر کل جامعه اسلامی کارمندان با بیان اینکه اصلاح‌طلبان در مشکلات کشور شریک‌اند گفت: آن‌ها در شرایط فعلی به دنبال فرار رو به جلو هستند.
کد خبر : 289285

سید کمال سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا در مورد صحبت‌های اخیر سعید حجاریان تئوریسین اصلاح‌طلب که گفته بود برخی برنامه دارند که روحانی را مجبور به استعفا کنند یا طرح عدم کفایت او را در مجلس مطرح کنند، گفت: نمی‌شود سنگی را انداخت و بعد گفت که کار دیگران است. ما در حال حاضر رئیس‌جمهور مستقری داریم ولی با تمام مشکلات موجود باید همگی تلاش کنیم تا با وحدت ملی این مشکلات حل شود.


وی در ادامه با بیان اینکه صحبت از استعفا و عدم کفایت سیاسی رئیس جمهور از آقای حجاریان و اصلاح‌طلبان جای تعجب دارد افزود: این جماعت خود را در انتخابات با آقای روحانی شریک کرده و حالا نیز تمام پست‌های کلیدی را در اختیار دارند حالا اینکه این مطالب را مطرح می‌کنند اصلا منطقی نیست مگر اینکه بخواهند سیاسی کاری عظیمی را راه اندازی کرده و سوءاستفاده کنند.


دبیر کل جامعه کارمندان با اشاره به اینکه اصلاح‌طلبان به دنبال فرار رو به جلو هستند گفت: اصلاح‌طلبان در دولت سهم بسیاری دارند پس اگر مشکلی وجود دارد این‌ها شریک مشکلات هستند لذا برای اینکه حساب خود را از رئیس جمهور جدا کنند این طرح‌ها را ارائه داده و به اصولگرایان منسوب می‌کنند.


وی با افزودن اینکه اصولگرایان از این طرح حمایت نمی‌کنند گفت: اصولگرایان طبق فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کرده و معتقدند باید در این شرایط که مشکلات هم کم نیست با انسجام ملی و همگرایی کمک کنند مشکلات کشور حل شود با تحت فشار قرار دادن رئیس جمهور دردی دوا نمی‌شود.


سجادی در ادامه افزود: تا جایی که من اطلاع دارم اصولگرایان دنبال هیچ طرحی علیه رئیس جمهور نیستند و همه نظرات بر این است که کمک کنند تا آقای رئیس جمهور و دولت وظایف خود را انجام دهند تا در شرایط فعلی که مشکلات بر دوش مردم سنگینی می‌کند دردی از آن‌ها دوا شود. به نظر من باید به طراحان و پیگیری‌کنندگان این طرح شک کرد زیرا که این طور طرح‌ها مشکلات را پیچیده‌تر می‌کند.


وی همچنین با اشاره به نامه برخی سیاسیون مبنی بر درخواست مذاکره با ترامپ گفت: این طرحی نیست که کمکی به کشور کند. در شرایطی که ترامپ پیش‌بینی می‌کند که ایرانی‌ها برای مذاکره مجدد و امتیاز دادن می‌آیند این نامه به نوعی آب در آسیاب دشمن ریختن و حرکت به نفع ترامپ است.


دبیر کل جامعه اسلامی کارمندان همچنین افزود: این نامه در حالی نوشته شده که سیاست‌های نظام و فرمایشات مقام معظم رهبری و همچنین بیانات آقای رئیس جمهور هم نشان دهنده این نیست که با آمریکا مذاکره شود زیرا که در قضیه برجام آمریکا بدترین ضربه را زد و از آن خارج شد.


سجادی با بیان اینکه آمریکا باید بخاطر بدعهدی پاسخگو باشد گفت:ترامپ باید پاسخ افکار عمومی را بدهد که چرا پای متنی را امضا کرده و تعهد داده و به آن عمل نمی‌کند.


وی با اشاره به اینکه اعضای امضا کننده این نامه اشخاص مشکوکی هستند گفت:کسانی که این طرح را داده اند افرادی نبودند که دلسوز نظام بوده باشند و این فقط به نفع آمریکا تمام شده زیرا که درخواست مذاکره تاثیرات خودش را بر روی افکار عمومی می‌گذارد.


سجادی ادامه داد:خیلی جالب است که آقای کرباسچی که سردمدار نوشتن این نامه بوده است گفته چه کسی امضای من را زیر آن زده است.


وی در پایان گفت:هم اصولگرایان هم اصلاح طلبان این نامه را رد و تقبیح کرده و حتی برخی آن را خیانت بار خوانده اند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته