دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
جام جهانی 2018 روسیه؛

پاناما زیر ضربات توپخانه انگلیس نابود شد

تیم ملی انگلیس توانس با ارائه یگ بازی برتر پاناما را با نتیجه سنگینی شکست دهد و علاوه بر صدرنشینی، حضورش در مرحله یک هشتم نهایی را قطعی کند.
کد خبر : 289251

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و پاناما از گروه G از ساعت 16:30دقیقه در ورزشگاه نیژنی نووگراد به میدان رفتند که سه‌شیرها با برتری 6 بر یک به پیروزی رسیدند.


تیم فوتبال انگلیس در این بازی از همان ابتدا بازی رو به جلو را در دستور کار قرارداد. شاگردان ساوت‌گیت در غیاب دله‌ آلی، همچنان به فرار از گوش‌ها و ایجاد فرصت برای هری کین پافشاری داشتند.


به همین خاطر سه‌شیرها زود به گل رسیدند. استونز در دقیقه 8 و روی یک ضربه کرنر دروازه پاناما را با ضربه‌ای دیدنی فروریخت.


بعد از این پاناما برای جبران گل خورده تلاش کرد که بهترین آن در دقیقه 22 توسط بارکانس حاصل شد.


اما در دقیقه 22 مدافعان پاناما به خاطر سرنگون‌کردن لینگارد در محوطه جریمه، انگلیس را صاحب ضربه پنالتی کردند که هری کین آن را به گل تبدیل کرد.


انگلیسی‌ها با ادامه حرکت‌های هجومی خود در دقایق 32 و 40 توسط لینگارد و استونز گل‌های سوم و چهارم را به ثمررساندند. هری کین گل پنجم را برای سه شیر از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.


در نیمه دوم انگلیس با آرامش بیشتر به سمت دروازه حریف خود حمله کرد و سه‌شیرها همچنین مراقب بودند سلامت خود را به خاطر نیندازند.


با این حال انگلیس در دقیقه 62 توسط کین گل ششم خود را زد.


در نقطه مقابل بازیکنان تیم پاناما که دیگر چیزی را برای از دست دادن نمی‌دیدند، بیشتر از قبل به دروازه رقیب قدرتمند خود حمله کردند تا اینکه دقیقه 77 موفق شدند توسط بالوی به گل برسند و اولین گل خود را در تاریخ جام‌های جهانی به ثمررسانند.


این دیدار در پایان 6 بر یک به سود انگلیس خاتمه یافت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته