دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
داوطلبان آزمون دکتری تخصصی پزشکی بخوانند؛

نکات مهم انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی پزشکی

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی نکاتی را به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی پزشکی متذکر شد.
کد خبر : 289175

دکتر محمدحسین پورکاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی گروه علوم پزشکی در مدت انتخاب رشته می‌توانند 100 کدرشته را انتخاب کنند، همچنین به داوطلبان گروه داروسازی که 12 رشته دارند برای اولین بار اجازه داده‌ایم همه کدرشته‌‌محل‌های این 12 را انتخاب کنند.


وی افزود: داوطلبان در انتخاب کدرشته‌ها دقت کنند و براساس شرایط شخصی و علمی خود آنها را انتخاب کنند، به گونه‌ای نباشد که کدرشته‌ای را انتخاب کنند و بعد از قبولی تصمیم بگیرند در آن کدرشته ادامه تحصیل ندهند چراکه جای فرد دیگری که قصد ادامه تحصیلی در آن کدرشته‌محل را داشت گرفته‌اند.


رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی ادامه داد: در این مرحله کارنامه داوطلبان را منتشر نمی‌کنیم تا ممتحن‌ها هنگام مصاحبه قضاوت اولیه نسبت به داوطلبان نداشته باشند و هر یک از داوطلبان مساوی در نظر گرفته شوند بعد از اینکه نتیجه مصاحبه و فعالیت‌های علمی پژوهشی داوطلبان مشخص شد کارنامه داوطلبان را منتشر خواهیم کرد.


پورکاظمی متذکر شد: داوطلبانی که به صورت پژوهشی پذیرفته می‌شوند 30 درصد نمره آزمون و 70 درصد مصاحبه و سوابق پژوهشی لحاظ شده است و داوطلبانی که به صورت آموزشی پذیرش می‌شوند 50 درصد نمره آزمون کتبی ملاک است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته