دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 تير 1394 - 14:35
رئیس فدراسیون تنیس در گفت و گو با آنا:

از عملکرد بازیکنان تیم ملی تنیس راضی هستیم/ در دوبل هیچ شانسی برابر کویت نداشتیم

مجید شایسته گفت: حضور مربی خارجی در تیم ملی تنیس به شدت احساس می شود.
کد خبر : 28890

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، تیم ملی تنیس کشورمان در رقابت های تنیس دیویس کاپ برابر تیم کویت شکست خورد و به دسته سوم آسیا سقوط کرد. رئیس فدراسیون تنیس در گفت و گو با آنا درباره عملکرد تیم ملی تنیس ایران برابر تیم کویت اظهار داشت: «ما از کیفیت بازیکنان رضایت داریم. این بازیکنان هر چه در چنته داشتند رو کردند، اما باید بپذیریم بازیکنان تیم کویت بسیار قدرتمند و حرفه ای بودند.»


وی در ادامه اظهار داشت: «بازیکنان تیم کویت در آمریکا اقامت دارند و در یک فضای حرفه ای مشغول به فعالیت هستند. به همین دلیل با آمادگی کامل به مصاف تنیسورهای کشورمان آمدند.»


شایسته با اشاره به این که تیم ایران شانسی برای پیروزی در مسابقه دوبل در برابر تیم کویت نداشت عنوان کرد: «این مسئله را از همان پیش از آغاز مسابقات می دانستیم. بنابراین سعی کردیم در همان مسابقات انفرادی نتایج مورد نظرمان را کسب کنیم اما با وجود تلاش تنیسورهای کشورمان نتوانستیم بر کویت غلبه کنیم و متاسفانه به دسته سوم آسیا سقوط کردیم.»


رئیس فدراسیون تنیس با اشاره به اهمیت استعدادیابی در رشته تنیس تصریح کرد: «اواخر مردادماه برنامه ویژه ای برای جوانان داریم. ضمن اینکه طرح استعدادیابی در مدارس کشور به خوبی اجرا شده است. توجه به استعدادها باعث شکوفا شدن تنیسورهایی می شود که انگیزه فراوانی برای درخشش در مسابقات رسمی دارند.»


وی درباره بکارگیری مربی خارجی در تیم ملی تنیس خاطرنشان کرد: «حضور مربی خارجی در تیم ملی تنیس به شدت احساس می‌شود. امیدواریم ایرانی های علاقه‌مند به تنیس در خارج و داخل کشور اطلاعات و پیشنهادات خود را در این زمینه به فدراسیون تنیس ارائه دهند.»


شایسته در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون تنیس با منصور بهرامی، تنیسورحرفه‌ای ایرانی‌الاصل مقیم فرانسه ارتباطی دارد؟ گفت: «تاکنون مشورت های خوبی از بهرامی گرفتیم و خوشبختانه همکاری های خوبی بین فدراسیون تنیس و بهرامی صورت گرفته است.»


رئیس فدراسیون تنیس در پایان صحبت هایش اظهار داشت: «داوران ما توانستند افتخارات زیادی را برای تنیس کشور به ارمغان بیاورند. بدون شک اراده این داوران بیشترین نقش را در موفقیت آنها داشت.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته