دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 تير 1397 - 15:00
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد؛

بازنگری در تورهای زیارتی و سیاحتی بازنشستگان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در تورهای زیارتی و سیاحتی قرار است بازنگری مجددی صورت گیرد تا بتوانیم بسته‌های خوبی ارائه دهیم و به زودی خبرهای خوشی در حوزه گردشگری خواهیم داشت.
کد خبر : 288837

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از صندوق بازنشستگی کشوری، جمشید تقی زاده در جلسه با هیات موسس مجمع عالی کانون‌های بازنشستگی گفت: قرار شده پرداخت به موقع حقوق بازنشستگان را داشته باشیم. هم اکنون جمعیت بازنشستگان بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر است اما با خانواده‌های آنها به 5 میلیون نفر می‌رسد و صندوق برای تمام این تعداد نفر خدمات ارائه می‌دهد.


تقی زاده گفت: در حال حاضر احکام سال 97 بازنشستگان را صادر و از این پس حقوق‌ها براساس احکام جدید پرداخت می‌شود.


وی با بیان اینکه کانون‌های بازنشستگی همراهان صندوق بازنشستگی هستند، افزود: این کانون‌ها می‌توانند بسیاری از مشکلات بازنشستگان را حل کنند.


مدیرعامل صندوق بازنشستگی با اظهار امیدواری نسبت به تحقق کمیسیون ماده 10 احزاب تصریح کرد: با مجلس نیز به تفاهم‌هایی رسیده‌ایم و قرار است مشکلات بازنشستگان را با نمایندگان مردم در میان بگذاریم.


تقی زاده خطاب به نمایندگان کانون‌های بازنشستگان گفت: امیدواریم با کمک شما قانون خدمات کشوری قدم‌های خوب و سازنده‌ای برداشته شود. برنامه همکاری ما با کانون‌ها طراحی شده و یکی از اقدامات ما این است که کانون‌ها را در محل فرهنگی‌شان دیدار کنیم.


وی یادآور شد: یکی از ضروری‌ترین خدمات بازنشستگان، بیمه تکمیلی درمان است که علی رغم محدودیت‌های قانونی به هر حال این خدمت ارائه می‌شود و این موضوع دغدغه بازنشستگان است بنابراین سعی می‌کنیم برای تعیین شرکت بیمه‌گر، فرآیند اداری و حقوقی، به خوبی طی شود تا در دوره جدید بخشی از این مشکلات کاهش پیدا کند.


تقی زاده افزود: افزایش رضایتمندی کاهش مراجعات حضوری به ویژه کاهش هزینه جاری خیلی مهم است و پیگیر انجام این کار هستیم تا به جامعه بازنشستگی خدمت کنیم.


مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به ساخت و فعالیت خانه‌های امید در برخی استان‌ها ادامه داد: اگر ما در این خانه‌ها سرمایه گذاری کرده و وقت خود را صرف آنها کنیم و نتیجه‌ای از آن حاصل نشود، راه‌ را اشتباه رفته‌ایم. ما باید به دنبال واگذاری بخش‌های خدماتی خانه‌های امید به کانون‌ها باشیم که این کار با تفاهم‌نامه‌ای بین صندوق و مجمع عالی و کانون‌ها قابل پیگیری است.


وی ادامه داد: سفرهای زیارتی و سیاحتی، درمان و سایر مسائل ویژه‌ای که قابل ارائه در خانه‌های امید است، نمونه‌هایی است که می‌توان مدیریت آن را در خانه‌های امید به کانون‌ها و مجمع عالی سپرد؛ لازمه آن نیز یک مدیریت ارتقا یافته و قوی، در یک ساختار مشخص و به دور از تشریفات است.


تقی زاده بیان کرد: درباره تورهای زیارتی و سیاحتی قرار است بازنگری مجددی صورت گیرد تا بتوانیم بسته‌های خوبی را ارائه دهیم که به زودی خبرهای خوشی در حوزه گردشگری خواهیم داشت.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته