دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 تير 1394 - 12:22

جزئیات حمله به پایگاه نظامی اسرائیل در خلال جنگ غزه + فیلم

گردان‌های «عز‌الدین قسام» شاخه جنبش مقاومت اسلامی «حماس» با انتشار فایلی ویدئویی جزئیات عملیات نیروهای مقاومت فلسطینی در حمله به پایگاه نظامی اسرائیل در خلال جنگ 51 روزه در نوار غزه را افشا کرد.
کد خبر : 28858

به‌گزارش خبرنگار گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از پایگاه خبری «آناتولی»، در این ویدئوی نیم ساعته که شبکه «الاقصی» وابسته به جنبش «حماس» آن را شب گذشته (یکشنبه) منتشر کرده است، نه نفر از عناصر «قسام» عملیات خود را از پشت پایگاه نظامی «ابومطبیق» (شرق اردوگاه «مغازی») واقع در مرکز نوار غزه آغاز کردند.


این ویدئو با عنوان «خلف خطوط العدو» شرح عملیات این نه سرباز گردان‌های «عز‌الدین قسام» است که چهره هفت نفر از آن‌ها پوشیده و چهره دو نفر دیگر آشکار است. یکی از نه نفر در خلال عملیات و مبارز دیگری نیز در درگیری با نیروهای اسرائیلی شهید شد.
«ابو ولید» که در ویدئو فرمانده نظامی معرفی شده است، گفت که در این عملیات 8 افسر و سرباز کشته شدند که یکی از آنها «آموتس گریتبرگ» فرمانده آموزش سربازان نیروهای ذخیره اسرائیل بود.


در این ویدئو عقب‌نشینی نیروهای اسرائیلی از پایگاه نظامی مشاهده می‌شود و این در حالی است که برخی سربازان همراه با سلاح خود پا به فرار می‌گذارند.


تاکنون ارتش اسرائیل درباره این ویدئو اظهارنظر نکرده است.


در 7 جولای 2014 اسرائیل جنگ 51 روزه‌ای را علیه نوار غزه به راه انداخت که منجر به شهادت حدود 2200 فلسطینی و زخمی شدن 11 هزار نفر دیگر شد.








انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته