دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 تير 1397 - 01:35
هر شب، یک کتاب؛

بسته‌ پیشنهادی افق برای نوآموزان کلاس اولی

نشر افق مجموعه کتاب‌هایی را ویژه کودکانی منتشر کرده که در پاییز به کلاس اول خواهند رفت.
کد خبر : 288273

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری آنا، این بسته شامل یک رمان کوتاه از محبوب‌ترین نویسنده‌ جهان، دو کتاب تصویری، یک کتاب شعر، مجموعه‌ خودم می‌خوانم و کتاب دیکته‌ شب است که بچه‌ها را برای یادگیری و آغاز سال تحصیلی آماده می‌کند. این مجموعه در طول سال تحصیلی هم به والدین کمک می‌کند تا به‌سادگی مهارت‌های خواندن فرزندشان را تقویت کنند.


«ماجرای باورنکردنیِ تابستان من» و «غول و دوچرخه» کتاب‌هایی تصویری‌ هستند که در پرورش خلاقیت کودکان مؤثراند. این کتاب‌ها در راستای تقویت مهارت‌‌اندوزی برای تصویرخوانی و قصه‌پردازی آماده و منتشر شده است.


کتاب «وگی می‌ره مدرسه خیلی هم کم حواسه» کلاس اولی‌ها را برای مهرماه و شروع سال تحصیلی آماده می‌کند و «تمساح غول‌پیکر» داستانی جذاب و بامزه است که کودکان از شنیدن ماجرای آن لذت می‌برند.


مجموعه‌‌ «خودم می‌خوانم فارسی‌آموز برای کلاس اولی‌ها» کتابی است که والدین می‌توانند با استفاده از آن، آموزش‌های دوره‌ پیش‌دبستان برای تشخیص صدای اول و آخر، کلمات هم‌آغاز و هم‌پایان و هم‌آوا را مرور کنند و به منبع دلنشین و کاملی برای تصویرخوانی دسترسی داشته باشند.


همچنین والدین بچه‌های کلاس اولی‌، می‌توانند کتاب دیکته‌ شب را هم در تابستان تهیه کنند تا فرصت مطالعه‌ آن را داشته باشند و بتوانند از محتوای خلاق و چندوجهی آن در طول سال تحصیلی بهره ببرند.


کتاب «شب‌به‌شب دیکته‌ شب» نوشته شکوه قاسم‌نیا است که متن‌های داستانی و شنیدنی را برای بچه‌ها نوشته تا آن‌ها از دیکته نوشتن خسته نشوند و والدین خود را نیز خسته نکنند. تصویرگری این کتاب را سحر حقگو برعهده دارد. این کتاب با بهای 12500 تومان از سوی نشر افق منتشر شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب