دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فردا پایان مهلت نقل و انتقالات لیگ پانزدهم/ ثبت غیابی قرارداد بازیکنان

باشگاه‌های لیگ برتری تا ساعت 15 فردا فرصت دارند تا نسبت به ثبت‌ قرارداد بازیکنان خود اقدام کنند.
کد خبر : 28825

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، 48 روز از آغاز فصل نقل و انتقالات لیگ پانزدهم گذشته و فردا آخرین روزی است که تیم ها فرصت دارند قرارداد خود را در سازمان لیگ به ثبت رسانند. این در حالی‌است که تیم های استقلال و پرسپولیس هنوز نسبت به ثبت قرارداد بازیکنانشان در سازمان لیگ اقدام نکرده‌اند.


مصطفی شهبازی، رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در گفت و گو با آنا اظهار داشت: «ساعت 15 فردا (سه‌شنبه 30 تیر) آخرین فرصت برای ثبت قرارداد بازیکنان لیگ برتری در سازمان لیگ است. ضمن اینکه احتمال تمدید زمان نقل و انتقالات وجود دارد. »


وی افزود: «برای ثبت قرارداد بازیکنان احتیاجی به حضور بازیکنان در سازمان لیگ نیست و تنها باید مدارک آنها به این سازمان ارائه شود.»


شهبازی در پاسخ به این سوال که آیا قرارداد بازیکنان استقلال و پرسپولیس در سازمان لیگ ثبت شده است؟ عنوان کرد: «تا الان مدارک بازیکنان این دو تیم برای ثبت قرارداد آنها به سازمان لیگ ارائه نشده است. امیدواریم مدیران این دو تیم تا فردا مدارک بازیکنانشان را به سازمان لیگ ارائه دهند.»


رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در ادامه یادآور شد: «البته سه تیم پیکان، راه آهن و استقلال اهواز به دلیل نامعلوم بودن تکلیفشان فرصت بیشتری برای ثبت قرارداد بازیکنانشان خواهند داشت.»


وی در پایان صحبت هایش خاطرنشان کرد: «امسال خبری از سقف قراردادها نیست و برای باشگاه ها سقف بودجه تعیین شده است. پس از اینکه تیم ها بازیکنان مورد نظر خود را جذب کردند سازمان لیگ هزینه های آنها را مورد بررسی قرار خواهد داد تا هزینه تیم ها در فصل نقل و انتقالات مشخص شود. در سال گذشته نیز این کار انجام شد و 4 تیم لیگ برتری در این زمینه تخلفاتی انجام داده بودند و بیشتر از سقف تعیین شده هزینه کرده بودند.»


انتهای پیام/

برچسب ها: مصاحبه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته