دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 تير 1394 - 10:06

سقوط تنیس ایران به گروه سه دیویس کاپ

تیم ملی تنیس ایران به گروه سه دیویس کاپ آسیا سقوط کرد.
کد خبر : 28819

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم ملی تنیس ایران با ترکیب شاهین خالدان، انوشا شاهقلی، محسن حسین‎زاده و امید سوری به منظور بقا در رقابت‌های دسته دوم دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه طی دو بخش انفرادی و تیمی در زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی انقلاب به مصاف کویت رفت.


در روز اول این رقابت‌ها شاهین خالدان مقابل عبدا… مقدس به برتری سه بر یک دست یافت. در دیگر دیدار این روز محسن حسین‌زاده مقابل محمد قریب متحمل شکست دو بر یک شد.


در مسابقات روز دوم این رقابت‎ها که به دیدارهای تیمی اختصاص داشت تیم ایران با ترکیب انوشا شاهقلی و شاهین خالدان به مصاف ترکیب دو نفره محمد قریب و عبدا.. مقدس رفت که در پایان این بازی تیم ایران نتیجه سه بر صفر شکست خورد تا تعیین تکلیف تیم باقی مانده در گروه دوم آسیا و اقیانوسیه به روز سوم و برگزاری دو دیدار دیگر در بخش انفرادی کشیده شود.


در روز سوم مسابقات که روز گذشته برگزار شد و در بازی انفرادی اول در حالی که بازی انوشا شاهقلی و عبدالله مقدس در جریان بود در ست دوم به علت وزش طوفان و بارش شدید باران، بازی متوقف شد تا وضعیت جوی و همچنین زمین به حالت عادی برگردد که با توجه به عادی شدن شرایط جوی دیدار این دو تنیس‌باز از ساعت 24 روز یکشنبه دوباره از سر گرفته شد که در نهایت شاهقلی بازی را به تنیس‌باز کویتی واگذار کرد.


از آنجا که ایران از پنج مسابقه، دو بازی انفرادی و یک بازی دونفره را به کویت واگذار کرد، بنابراین برابر کویت شکست خورد و دوباره به گروه سه آسیا بازگشت.



انتهای پیام/

برچسب ها: آسیا تنیس ورزش
ارسال نظر
هلدینگ شایسته