دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 خرداد 1397 - 12:37

سردار مهماندار: با بی احتیاطی روزهای شاد ملی را تلخ نکنیم

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در آستانه برگزاری مسابقه فوتبال تیم‌ ملی ایران و اسپانیا در جام جهانی 2018 توصیه‌هایی را به شهروندان ارایه کرد.
کد خبر : 288143

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: با توجه به مسابقه امشب تیم ملی فوتبال، در صورت پیروزی تیم ملی، شهروندان محترم تهرانی از هر گونه رفتار نامناسب و به دور از احتیاط حین رانندگی خودداری کنند، رانندگی هیجانی در سطح معابر قطعا خطر ساز خواهد بود و می‌تواند لطمات جبران ناپذیری با خود در پی داشته باشد.


مهماندار در این رابطه افزود: با عنایت به تاریکی هوا در ساعات برگزاری، اتمام بازی و احتمال اینکه برخی از عابران پیاده از پوشش مناسب و مشخص در شب استفاده نکنند، احتمال بروز سوانح رانندگی وجود دارد لذا رانندگان محترم حتماً در حین رانندگی توجه کافی به جلو را مد نظر قرار داده و از تلفن همراه در حین رانندگی استفاده نکنند.


وی در ادامه اشاره کرد: ممکن است در آن ساعات از شب خودروهای امدادی مانند آمبولانس در حال مأموریت باشند، بنابراین شهروندان محترم در سطح معابر و به خصوص بزرگراه‌ها تجمع نکرده و خودروی خود را در محل‌های ممنوع متوقف نکنند که قطعا با برخورد پلیس مواجه خواهند شد. پلیس راهور تهران بزرگ تا پایان عادی شدن تردد در سطح معابر حاضر و فعال است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته