دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 تير 1394 - 11:13
ابوالفضل قناعتی در گفت‌وگو با آنا:

آمار کشته‌های سیلاب روز گذشته دقیق نیست/ تلفات 20 نفری در امامزاده داوود را تایید نمی‌کنم

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت: آمار تلفات حادثه سیل امامزاده داوود که 20 نفر اعلام شده‌ را تایید نمی‌کنیم، بلکه ممکن است کمتر یا بیشتر از این تعداد هم باشد زیرا هنوز عملیات نجات در حال انجام است.
کد خبر : 28807

ابوالفضل قناعتی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، افزود: شب گذشته من به همراه تعدادی از نیروهای امدادی، ماموران شهرداری و نیروی انتظامی در جاده امامزاده داوود بودیم و تخمین زده شد که چیزی حدود 20 نفر تلفات جانی در این جاده که سیل خودروها را با خود برده، وجود داشته باشد.


وی اضافه کرد: البته این آمار اصلا دقیق نیست و از آنجا که هنوز عملیات نجات در حال انجام است ممکن است تعدادی کمتر یا بسیار بیشتر از این تخمین، تلفات جانی داشته باشیم.


این عضو شورای شهر چهارم تاکید کرد: به علت تاریکی هوا و نبود دید، عملیات شب گذشته متوقف شد اما از ساعت 5 صبح امروز دوباره جستجو برای نجات حادثه دیدگان آغاز شده است.


عضو شورای شهر تهران یادآور شد: اکنون تعدادی از خودروها زیر سنگلاخ‌ها و کوه‌ها گیر افتاده‌اند و ماموران نجات در حال پاک کردن گل و لای از روی آنها هستند.


به گزارش آنا، شب گذشته در اثر بارندگی شدید و ایجاد سیلاب در جاده امامزاده داوود تعداد 4 خودرو و 2 موتورسیکلت دچار حادثه شده و ماموران نجات در حال جستجو برای یافتن سرنشینان آنها و دیگر حادثه‌دیدگان هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته