دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 خرداد 1397 - 16:29

تجمع اعتراضی جمعی از بازنشستگان آموزش و پرورش مقابل مجلس

جمعی از بازنشستگان سال 96 وزارت آموزش و  پرورش بعد از ظهر امروز در اعتراض به پرداخت نشدن پاداش‌های خود مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
کد خبر : 287937

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، جمعی از بازنشستگان سال 96 وزارت آموزش و پرورش بعد از ظهر امروز در اعتراض به پرداخت نشدن پاداش‌های خود مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.


یکی از تجمع کنندگان با بیان اینکه مطابق قانون پاداش بازنشستگان باید حداکثر یک یا دو ماه بعد از بازنشستگی پرداخت شود، اظهار کرد: از مهر ماه سال 96 تاکنون این حق به ما پرداخت نشده و هیچ نهاد مسئولی پاسخگوی این مطالبه ما نیست.


این معلم بازنشسته معترض تصریح کرد: افرادی که اینجا تجمع کرده‌اند، از شهرستان‌های مختلف هستند و با زحمت فراوان در این گرمای تابستان برای مطالبه حقوق خود به تهران آمده‌اند تا شاید کسی به دادشان برسد.


وی اضافه کرد: دیروز مقابل وزارت آموزش و پرورش جمع شدیم و یکی از مسئولان آموزش و پرورش به ما قول داد امروز جلسه‌ای را با حضور محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، نماینده‌های معلمان و بطحایی وزیر آموزش و پرورش برگزار کنند و نتیجه به ما اعلام شود؛ اما امروز متوجه شدیم جلسه‌ای برگزار نشده است.


این بانوی معلم شهرستانی خاطرنشان کرد: امروز هم اول مقابل سازمان برنامه و بودجه تجمع کردیم؛ ولی هیچکس نیامد بپرسد حرف شما چیست! ما هم بعد از مدتی برای شنیده شدن صدایمان مقابل ساختمان مجلس جمع شدیم اما اینجا هم تاکنون هیچکس از اتاقش بیرون نیامده تا بگوید چه می‌خواهید و وظیفه ما در مقابل چیست؟ این برخورد مسئولان جای تأسف دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته