دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مک‌دونالد باید از اتحادیه اغذیه‌‌فروشان مجوز بگیرد

یکی از پر بازدیدترین اخبار روز گذشته باز شدن فرم ثبت نام الکترونیک شرکت مک‌دونالد برای ایران بود؛ این در حالی که رئیس اتحادیه اغذیه‌فروشان ورود مک‌دونالد به ایران را مشروط کرده است!
کد خبر : 28769

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی آنا، بعد از بخش آگهی‌های گوگل که دو روز بعد از توافق ایران را در فهرست کشورهایی که باید به آنها سفر کرد قرار داد، اکنون شرکت مک‌دونالد تولید‌کننده فست فود و ساندویچ‌های معروف که به نماد آمریکا شهرت دارند هم رسما اعلام کرد که در تهران نمایندگی می‌پذیرد و فرم ثبت نام الکترونیک نمایندگی‌اش در ایران را گشود.


با این حال، رئیس اتحادیه اغذیه فروشان تاکید کرد: کسانی که می‌خواهند در ایران نمایندگی مک‌دونالد بگیرند، باید مواظب کلاهبرداری‌های احتمالی در این زمینه باشند.


اسدالله احمدی شهریور به خبرنگار آنا گفت: برای هر گونه فعالیت در زمینه فست فود و اغذیه‌فروشی باید از اتحادیه اغذیه‌فروشان مجوز دریافت شود.


وی تصریح کرد: سال گذشته یک برند کنتاکی با استفاده از همین روش و ارائه فهرست‌هایی برای ثبت‌نام افراد، مبالغ هنگفتی کلاهبرداری کرد.


احمدی شهریور ادامه داد: اگر قرار باشد مک‌دونالد در ایران نمایندگی داشته باشد، باید تمام مراحل قانونی شامل دریافت مجوز از اداره اماکن، اداره ارشاد و اتحادیه را طی کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته