دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 خرداد 1397 - 01:01
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

اراده قوی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی در دولت نیست

نماینده مردم فلاورجان در مجلس با انتقاد از اینکه اراده قوی در دولت برای مبارزه با مفاسد اقتصادی نیست، گفت: اگر جهانگیری تمام کارهای اجرایی خودش را کنار بگذارد و به مبارزه با مفاسد اقتصادی بپردازد، برای کشور مفیدتر خواهد بود.
کد خبر : 287530

حجت‌الاسلام و المسلمین سید ناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، با انتقاد از سهل‌انگاری‌ها در برگزاری جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی اظهار کرد: آقای جهانگیری به عنوان رئیس ستاد اگر تمام کارهای اجرایی خودش را کنار بگذارد و فقط به ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی بپردازد، برای کشور مفیدتر خواهد بود تا کارهایی که در روزمرگی پیگیری می‌کند. چرا که مفاسد اقتصادی باعث بی‌اعتمادی و بدبینی مردم به نظام شده است.


وی بابیان اینکه گزارش‌های فراوان از اختلاس‌های مختلف بدبینی در سطح جامعه ایجاد کرده است، گفت: موضوع حقوق‌های نجومی که دو سال پیش مقام معظم رهبری در نماز عید فطر بر آن تاکید فرمودند که این حقوق‌های ظالمانه و نامتعارف باید رسیدگی شود و کسانی که چنین حقوق‌هایی می‌گیرند لیاقت ماندن در جایگاه خدمت به مردم را ندارند و باید برکنار شوند. با این حال شاهد اتفاق خاصی در برخورد با این افراد نبودیم. فقط 4 یا 5 نفتر برکنار شدند که بعد از مدت کوتاهی دوباره سر کار دیگری رفتند! این نامش مبارزه نیست، مبارزه باید با اراده و جدی باشد.


این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید براینکه مردم و حتی مسئولان گله‌مند هستند که جهانگیری که خودش رئیس مبارزه با مفاسد اقتصادی است، در موضوع برادرش بی طرف نماند؟ روحانی هم همینطور! سند گذاشتند و مفسدان اقتصادی را به دلیل اینکه برادرانشان بودند، آزاد کردند. برای مبارزه با مفاسد اقتصادی نباید با کسی تعارف داشته باشیم. اگر اینگونه کار کردیم، موفقیم.


موسوی لارگانی خاطرنشان کرد: وقتی دستگیری مفسدان اقتصادی را تسویه حساب سیاسی قلمداد کنیم و قوه قضاییه را به باد انتقاد گرفتیم در مبارزه با فساد اقتصادی راه به جایی نخواهیم برد و به نظرم امروز اراده قوی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی وجود ندارد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته