دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 خرداد 1397 - 08:41

چاپ دوم «رستاخیز عاشقی» تا ماه آینده به بازار می‌آید

مدیر انتشارات کتابستان معرفت از چاپ دوم «رستاخیز عاشقی» تا یک ماه آینده خبر داد.
کد خبر : 287476

محمدهادی جوکار مدیر انتشارات کتابستان معرفت در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری آنا درباره کتاب «رستاخیز عاشقی» که چندی پیش از سوی این انتشارات به بازار آمده، گفت: این کتاب در دو روز پایانی نمایشگاه کتاب تهران منتشر شد و در همان زمان بیش از 200 جلد آن به مخاطبان عرضه شد که با استقبال خوبی هم روبرو بود.


وی درباره دلایل استقبال و خرید قابل توجه این کتاب بیان کرد:‌ به خاطر اینکه کتاب از سوی نویسنده به خوبی معرفی شد و تمامی کسانی که مخاطب این اثر بودند پس از مطالعه رضایت کامل داشته‌اند این رمان را به دوستان و آشنایان خود معرفی کرده‌اند و همین امر باعث شد تا فروش رستاخیر عاشقی بالا برود.


مدیر انتشارات کتابستان معرفت در معرفی هرچه بیشتر این کتاب تشریح کرد:‌ موضوع این رمان عدالت‌خواهانه است که شخصیت اول داستان یک طلبه است که داستان عاشقانه خود و نامزدش را روایت می‌کند. در داستان شخصیت اول قصه در شرایطی وارد ماجرایی می‌شود که مبارزه علیه رانت و زمین‌خواری است او درگیر با این فساد می‌شود و در مقابله با آن تمام توان خود را به کار می‌گیرد. چاپ اول این کتاب که حدود هزار و 200 نسخه بود طی کمتر از یک ماه به اتمام رسیده و طی دو هفته آینده چاپ دوم آن روانه بازار خواهد شد.


لازم به یادآوری است، از محمد سرشار تاکنون آثار داستانی چون «توت‌فرنگی‌های روی دیوار»، «زنها همه مثل هم‌اند»، «بچرخ تا بچرخیم» به چاپ رسیده است.


رمان «رستاخیز عاشقی» نیز در قالب 306 صفحه و با بهای 21500 تومان در دسترس علاقه‌مندان است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته