دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مطرح کرد؛

طراحی گزینش‌های خاص برای جذب نیرو در آموزش و پرورش

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه کمیسیون آموزش و تحقیقات به پرونده مدرسه معین ورود نمی‌کند، خاطرنشان کرد: وزیر آموزش‌و‌پرورش اعلام کرده است در انتخاب مدیران و معاونان مدارس علاوه بر داشتن تجربه و سوابق خوب اجتماعی گذراندن گزینش‌های خاص نیز پیش بینی شده است.
کد خبر : 287372

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از خانه ملت، جبار کوچکی‌نژاد در خصوص آخرین پیگیری‌های صورت گرفته نسبت به تخلف مدرسه معین، گفت: هفته گذشته وزیر آموزش‌و‌پرورش، مسئول مدارس غیردولتی و مدیرکل آموزش‌و‌پرورش تهران در کمیسیون حضور یافتند و گزارشی در این رابطه به نمایندگان ارائه کردند.


نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در واحد آموزشی مذکور کم‌کاری انجام شده است، اظهار کرد: به عبارتی اگر در آن مدرسه مشاور یا معلم پرورشی حضور داشت، یقینا این حادثه با چنین ابعادی رخ نمی‌داد و حتما معلمان خیلی زودتر متوجه آن می‌شدند.


وی با بیان اینکه مدیر مدرسه و مدیر منطقه در این بحث مقصر هستند، ادامه داد: هنوز مشخص نیست ابعاد حادثه چقدر است اما حدود 10 الی 15 خانواده طرح شکایت کرده‌اند.


این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: با توجه به ورود دستگاه قضایی به پرونده مذکور، قرار نیست کمیسیون به این موضوع ورود کند تا نتیجه مشخص شود.


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وزیر آموزش‌و‌پرورش در جلسه یاد شده از اتخاذ روش جدیدی برای انتخاب مدیران و معاونان گفت؛ به عبارتی در انتخاب افراد علاوه بر داشتن تجربه و سوابق خوب اجتماعی گذراندن گزینش‌های خاص نیز پیش بینی شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته