دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 خرداد 1397 - 04:50
برای نخستین بار در استان البرز برگزار شد؛

بازخوانی پرونده‌های طلاق در واحد کرج

نخستین کارگاه آموزشی بازخوانی موردی پرونده‌های طلاق مراکز مشاوره خانواده دادگستری استان البرز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد.
کد خبر : 287337

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا به همت حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد کرج و با همکاری معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز و خانه روانشناسان، نخستین کارگاه آموزشی بازخوانی موردی پرونده‌های طلاق مراکز مشاوره خانواده دادگستری استان البرز در واحد کرج برگزار شد.


در این مراسم که با حضور پرشور کارشناسان روانشناس و مشاوران استان البرز در سالن اجتماعات شهید باهنر واحد کرج برگزار شد، تعدادی از پرونده‌های طرح شده طلاق در دادگستری استان البرز از سه نقطه نظر متفاوت مورد بررسی قرار گرفت.


محمدحسن برهانی‌فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز از نظر مذهبی به بیان نکات مفیدی درباره این پرونده‌ها پرداخت؛ محمدرضا بلیاد رئیس دانشکده روانشناسی واحد کرج نیز از رویکرد روانشناسانه این پرونده‌ها را بررسی کرد و مهدی جوهری معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز هم از دیدگاه حقوقی مسائل مورد توجه پرونده‌های مطرح شده را تشریح کرد.



در این کارگاه آموزشی که با توجه به اهمیت نقش خانواده در جامعه برگزار شد، نکات مهمی درباره حفظ زندگی مشترک از آسیب‌های روانی با کمک تکنیک‌های روانشناسانه، حفظ شأن و حرمت خانواده و زوجین با نکات مذهبی و پرهیز از مشکلات حقوقی و آسیب‌های ناشی از آن بررسی شد.


همچنین در پایان این کارگاه به شرکت‌کنندگان گواهی حضور در دوره آموزشی ارائه شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته