دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 خرداد 1397 - 15:25
رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی البرز تاکید کرد؛

لزوم بهره‌گیری از نیروهای متخصص جوان در کنار پیشکسوتان

رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز گفت: پویایی، نشاط و انرژی جوانان متخصص در کنار تجارب ارزشمند پیشکسوتان ترکیبی از سرعت، دانش و پختگی است که به موفقیت منجر خواهد شد.
کد خبر : 287308

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در پی انتصاب دکتر سیدحامد شیرازی بهشتی ها به عنوان رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، اعضای هیأت رئیسه این دانشگاه با کارکنان، استادان و دانشجویان این دانشکده دیدار کردند.


رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در این نشست که با حضور مسئولان دانشکده دامپزشکی و جمعی از استادان، کارکنان و دانشجویان این دانشکده برگزار شد با معرفی دکتر سیدحامد شیرازی بهشتی‌ها به عنوان جوان‌ترین رئیس دانشکده واحد کرج، رویکرد جدید این دانشگاه را به کارگیری نیروهای متخصص جوان در کنار استفاده از تجارب و دانسته های پیشکسوتان عنوان کرد.


دکتر محمدرضا عسگری با توجه به جایگاه ویژه ای که دانشکده دامپزشکی و دانشجویان آن در دانشگاه دارند به تشریح برنامه‌های آتی این دانشکده پرداخت.


عسگری با قدردانی از تلاش های دلسوزانه دست‌اندرکاران این دانشکده از همه استادان، دانشجویان و کارکنان خواست با تمام توان در این مسیر گام بردارند.


وی ابراز امیدواری کرد با حضور دکتر بهشتی‌ها در این دانشکده روند پیگیری امور سریع‌تر طی شود.


مسئولان حاضر نیز در ادامه نشست توضیحاتی را درباره نحوه انجام امور اداری و آموزشی، مسائل و مشکلات جاری در دانشکده ارائه کردند.


در پایان با بررسی مسائل، مشکلات، پیشنهادات و انتقادات مطرح شده، مسئولان به پرسش‌های مطرح شده از سوی حاضران پاسخ دادند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
استاد دامپزشکی کرج
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
پنجشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
۰
از مسئولین دانشگاه آزاد میخوایم یه تیم بازرسی بفرستند بیان ببینند که آقای برهانی فر بااین انتخاب چه بلایی سر دانشکده دامپزشکی اوردن
هلدینگ شایسته