دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 خرداد 1397 - 13:07
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس:

طرفداران اصلاحاتی روحانی به منتقدان وی بدل شده‌اند

نماینده مردم خمینی شهر گفت: جریان اصلاحات تصمیم دارند روحانی را قربانی کنند تا شاید با تبری از ناکارآمدی‌های دولت در انتخابات 1400 نتیجه بگیرند.
کد خبر : 287271

محمدجواد ابطحی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره طرح مباحثی مبنی بر تحت فشار قرار دادن روحانی از سوی جریان‌های مخالف برای استعفا، اظهار کرد: چنین فشارهایی از ناحیه طرفداران دولت صورت می‌گیرد؛ چرا که با وضعیت کنونی اقتصاد و معیشت اینها به این نتیجه رسیده‌اند که انتخابات 1400 را از دست خواهند داد؛ به همین دلیل تصمیم دارند روحانی را قربانی کنند تا شاید با تبری از اقدامات و ناکارآمدی‌های دولت یازدهم و دوازدهم در انتخابات آینده نتیجه بگیرند.


وی با تأکید براینکه آنهایی که در انتخابات 96 از ریاست جمهوری روحانی حمایت کردند، نمی‌خواهند عواقب آن را بپذیرند، تصریح کرد: در جریان افطاری رئیس جمهور همه دیدند که سلبریتی‌ها و حامیان انتخاباتی روحانی دعوت وی را رد کردند.


این عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: ما از همان ابتدا می‌دانستیم روحانی مرد این کار نیست؛ اما این مسأله امروز برای همه ثابت شده است و طرفداران اصلاحاتی رئیس جمهور اکنون به منتقدان وی بدل شده‌اند.


نماینده مردم خمینی شهر در مجلس درباره طرح عدم کفایت رئیس جمهور خاطرنشان کرد: طرح عدم کفایت رئیس جمهور در مجلس رای نمی‌آورد. چرا که کسانی‌ که نگذارند مجلس از رئیس جمهور در راستای اصلاح امور سوال شود، آیا اجازه بررسی عدم کفایت را خواهند داد؟


به گزارش آنا، سیاست نخ نما شده اصلاح طلبان گویی باز هم هوای عبور دارد آن هم عبور از روحانی، پروژه‌ای که قرار است نام منتقدان دولت را یدک بکشد و توپ اعتراضات و نابسامانی اوضاع و احوال مملکت را در زمین اصولگرایان بیاندازد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته