دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 خرداد 1397 - 09:50

جنون پسر جوان برای آکواریوم دزدی/ سرقت پس از دو هفته آزادی

رئیس کلانتری ١٠٨ نواب از دستگیری سارقی که به سرقت آکواریوم علاقه‌مند بود و دو هفته پس از آزادی مجددا دست به سرقت زده، خبر داد.
کد خبر : 287082

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، سرهنگ مسلم قاسم آبادی، رئیس کلانتری ١٠٨ نواب با بیان اینکه در مسیر بزرگراه نواب از خیابان دامپزشکی تا ابتدای خیابان محبوب مجاز بازار آکواریوم فروشی نامیده می‌شود، اظهار کرد: طی سه ماه اخیر سرقت از این آکواریوم فروشی‌ها به کلانتری ١٠٨نواب اعلام شد.
وی ادامه داد: آکواریوم‌ها بر اساس اعلام فروشندگان پانصد تا ششصد هزار تومان قیمت داشتند و لوازم جانبی آنها از جمله دستگاه های اکسیژن ٤ میلیون تومان ارزش مالی دارند.


سرهنگ قاسم‌ آبادی اضافه کرد: در بررسی‌های به عمل آمده از سوی پلیس و بازنگری تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مدار بسته، ماموران متوجه می‌شوند فردی حدودا ٢٥ساله که از لحاظ جسمی قدرتمند به نظر می‌رسد در ابتدا به مغازه‌ها مراجعه و اقدام به طرح پرسش‌هایی درباره ماهی‌ها می‌کند.
رئیس کلانتری ١٠٨ نواب با بیان اینکه زمانی که مغازه‌ها کمی شلوغ می‌شدند این فرد از فرصت استفاده کرده و نسبت به سرقت اقدام می‌کرد، گفت: بررسی تصاویر نشان می‌دهد این فرد در بیشتر موارد زمان غروب را برای سرقت‌هایش انتخاب می‌کرده و به وسیله موتورسیکلت هوندای مشکی رنگ خود آکواریوم سرقت شده را از محل دور می‌کند.
وی با بیان اینکه متهم در اعترافاتش به پلیس اعلام کرده که آکواریوم‌ها را حدودا به قیمت ٢میلیون تومان به مالخر می‌فروخته و برخی از آنها را در محل زندگی‌اش نگهداری می‌کرده است، تصریح کرد: زمانی که ماموران او را به هنگام سرقت و با هوشیاری شهروندان دستگیر می‌کنند در محل زندگی‌اش محله پاچنار یک آکواریوم آنتیک سرقتی در منزلش کشف شد.
به گقته رئیس کلانتری ١٠٨ نواب یکی از ماهی‌هایی که در این آکواریوم وجود داشت ٢میلیون تومان تخمین زده شده و در مجموع این آکواریوم ١٥ میلیون تومان قیمت دارد.
وی عنوان کرد: فرد با سه فقره سابقه سرقت به دنبال جلب رضایت شاکیانش آزاد شد اما پس دو هفته پس از آزادی مجددا دست به سرقت می‌زند و از سوی پلیس مجددا تحت تعقیب قرار گرفته و زمان دستگیری با ماموران درگیر می‌شود و پس از دستگیری اعتراف می‌کند مجددا پس آزادی دست به 6 فقره سرقت دیگر زده است.
سرهنگ قاسم‌ آبادی تاکید کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد این فرد دارای جنون به آکواریوم بوده و زمانی که او را دستگیر کردند مجددا چند دستگاه آکواریوم از منزل او کشف می‌شود.



انتهای پیام/

برچسب ها: دستگیری سرقت
ارسال نظر
هلدینگ شایسته