دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اهالی بهشت با افتتاح دارالقرآن بسیج عید فطر را جشن می‌گیرند

در سی و سومین برنامه «اهالی بهشت»، با حضور قاریان، حافظان و پیشکسوتان قرآنی و برخی از مهمانانی که در طول ماه مبارک رمضان در این برنامه حضور یافته اند، عید سعید فطر جشن گرفته خواهد شد.
کد خبر : 28701

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی ویژه برنامه «اهالی بهشت»، سی و سومین قسمت این برنامه زودتر از وقت معمول و از ساعت 21 و 45 دقیقه به روی آنتن شبکه قرآن سیما خواهد رفت و در آن عید سعید فطر و شکرانه سپری کردن ماه عبادت خدا جشن گرفته خواهد شد.


همچنین در این قسمت از برنامه «اهالی بهشت» با همراهی قاریان، حافظان و پیشکسوتان قرآنی و برخی از مهمانانی که در طول شبهای ماه مبارک رمضان در آن حضور یافته‌اند، آیین افتتاح موسسه دارالقرآن بسیج هم برگزار می‌شود.


این موسسه به منظور فعالیت‌های گسترده‌ای که بسیج مستضعفین در راستای ترویج فرهنگ قرآنی انجام خواهد داد کار خود را آغاز خواهد کرد.


سردبیر و مجری و کارشناس این برنامه مانند قسمت‌های قبلی محمد متین است و مسابقه پیامکی این برنامه هم مانند شب‌های گذشته با حمایت و سازمان قرآن و عترت بسیج سپاه حضرت محمد(ص) و اجرای امیرحسین سپهری انجام خواهد شد.


ویژه برنامه «اهالی بهشت» محصول گروه علوم قرآنی شبکه قرآن سیمااست که با تهیه کنندگی و طراحی رضا صبور و همراهی و مشاوره دکتر رحیم قربانی در طول ماه مبارک رمضان از ساعت 23 الی 1:30 بامداد هر شب به صورت زنده به روی آنتن شبکه قرآن سیما رفت و تکرار آن نیز ساعت 14 روز آینده از همین شبکه پخش شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: شبکه قرآن
ارسال نظر
هلدینگ شایسته