دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بیستمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه‌ها در خوزستان برگزار شد

بیستمین دوره مسابقات کتبی قرآن و عترت ویژه کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان به صورت همزمان در سراسر واحد‌ها و مراکز آموزشی این استان برگزار شد.
کد خبر : 2869

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علی بختیارپور با اعلام این خبر افزود: این مسابقات به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۱۵ واحد دانشگاهی و همچنین یک مرکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان برگزار شد.


معاون هماهنگی و رئیس شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با توجه به اینکه این مسابقات در سه رشته کتبی ترجمه فارسی قران کریم، زیارت و ادعیه و همچنین آشنایی با نهج البلاغه برگزار شده است، از شرکت حدود۳۰۰ نفر از کارکنان دانشگاه‌ها در این مسابقات خبر داد و گفت: اسامی برندگان این مسابقات بزودی از طریق پورتال ستاد هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان به نشانی www. iaur۶. ir اعلام می‌شود.


بختیارپور با تاکید به این مسئله که برندگان هر رشته براساس درجه واحد دانشگاهی تعیین می‌شوند گفت: واحدهای دانشگاهی با درجه جامع در هر رشته ۳ نفر، واحدهای با درجه بزرگ و بسیار بزرگ دو نفر و مابقی واحد‌ها و مراکز آموزشی یک نفر تعیین و اعلام می‌شود.


رئیس شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان از برگزاری مراسم تجلیل از برندگان این سری از مسابقات تا قبل از پایان سال جاری خبر داد و افزود: علاوه بر اعطای هدایا به برندگان، کلیه شرکت کنندگان در این مسابقات که ۶۰ درصد امتیاز دریافت کرده‌اند، لوح یاد بودی از سوی رئیس هر واحد دانشگاهی دریافت خواهند کرد.


زینب جاسمی زرگانی دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان نیز از برگزاری مسابقات شفاهی قرآن و عترت دانشگاهیان در هفته اول اسفند ماه با شرکت حدود۱۸۰ نفر از کارکنان، استادان و دانشجویان خبر داد و گفت: بیستمین دوره مسابقات شفاهی قرآن و عترت در دو بخش خواهران سوم اسفند ماه به میزبانی واحد سوسنگرد و برادران به میزبانی واحد اهواز برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته