دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 خرداد 1397 - 14:32
رئیس فدراسیون نجات غریق:

نقش تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی در ورزش بی‌بدیل است

رئیس فدراسیون نجات غریق جمهوری اسلامی گفت: تیم‌های ورزشی دانشگاه آزاد در میادین و عرصه‌های ورزشی خوش درخشیدند.
کد خبر : 286694

به گزارش گروه ورزشی‌ خبرگزاری آنا از روابط عمومی اداره کل ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد، ایلخان‌نوری رئیس فدراسیون نجات غریق کشور با جوانمرد با محوریت آموزش‌، توسعه و درآمدزایی در دانشگاه‌های آزاد کشور به گفت‌‌وگو پرداختند.


در این دیدار پس از تبریک نوری به مناسبت انتصاب جوانمرد در مدیریت‌ ورزش‌دانشگاه آزاد اظهار خرسندی کردند که با حضور جوانمرد که از جنس ورزش هستند، پیشرفت‌های خوبی در این عرصه حاصل خواهد شد.


نوری افزود:‌با توجه به اینکه دانشگاه‌ آزاد اسلامی دارای زیرساخت‌های قابل قبولی در حوزه ورزش کشور است.‌امیدواریم با همکاری و انعقاد تفاهم نامه بتوانیم در حوزه آموزش‌، توسعه و درآمدزایی این ورزش مفرح قدم هایی نو برداریم.


ایلخان نوری نقش دانشگاه آزاد اسلامی در ورزش کشور را بی بدیل دانست و عنوان کرد: تیم‌های ورزشی دانشگاه آزاد در میادین و عرصه‌های ورزشی خوش درخشیدند و همواره در قله افتخار ایستاده‌اند.


جوانمرد نیز ورزش‌های آبی‌،‌شنا و نجات غریق را در زمره ورزش‌هایی دانست که دین مبین اسلام بر آن تأکید نموده و این رشته ورزشی را از حالت ورزش صرف فراتر دانست و افزود: تلاش میکنیم تا در راستای تعالیم دین اسلام و آموزه‌های اخلاقی و انسانی این رشته ورزشی را گسترش و تقویت نماییم.


جوانمرد افزود: با توجه به زیرساخت‌ها و استخرهای مناسب در واحدهای دانشگاه آزاد در سطح کشور می‌توان ضمن تعامل با فدراسیون مربوطه خدمات شایان توجهی را به این ورزش نمود و بدین وسیله سطح نشاط و شادابی را در جامعه ارتقاء بخشید.


انتهای پیام/

برچسب ها: جوانمرد
ارسال نظر
هلدینگ شایسته