دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 تير 1394 - 10:22
پیام تبریک رییس دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت عید سعید فطر

امیدوارم تبلور تهذیب نفس در رفتارهای فردی و اجتماعی تک‌تک ما رویت شود

دکتر میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان و به ویژه خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.
کد خبر : 28666

به گزارش خبرگزاری آنا، در پیام رییس دانشگاه آزاد اسلامی آمده است:


"این (عید فطر) عید کسی است که خدا روزه اش را پذیرفته و نمازش را ستوده است و هرروز که خدا را نافرمانی نکند آن روز عید است". «حضرت علی (ع)»


عید سعید فطر، عید بندگی و بازگشت به فطرت را به همه مسلمانان جهان و به ویژه خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک و تهنیت می گویم.


ماه مبارک رمضان، ماه خودسازی ، مبارزه با نفس و تلاش برای درک هر چه بیشتر مفاهیم و معانی نیک انسانی و اخلاقی بار دیگر بر ما گذشت که در ماه مبارک رمضان سال 1436قمری نیز تولدی دیگر را در زندگی معنوی و مادی خود تجربه کرده باشیم.


امیدوارم که با فرارسیدن این عید سعید و با از سرگذراندن این ماه مبارک تهذیب نفس برای ما غنای واقعی پیدا کند و تبلور آن در رفتارهای فردی و اجتماعی تک تک ما رویت شود. در همین ماه مبارک از انفاس سحرخیزان بود که ملت صبور و غیور ایران از بند غم ایام و محاصره ظالمانه و ناعادلانه نجات یافت و عیدی به اعیاد ملت شریف ایران اضافه شد.


ضمن تبریک مجدد این عید به خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی، امید دارم با صدق عمل، توفیق روز افزون در انجام وظایف و خدمت به مردم عزیز ایران حاصل شود.


حمید میرزاده


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی"


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته