دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 خرداد 1397 - 00:48
واکنشی به نامه صد فعال اصلاح طلب به رئیس دولت اصلاحات؛

منتجبی: ناکارآمدی اصلاحات از سال 94/ مگر گوش شنوایی هست؟

یک فعال سیاسی و رسانه‌ای اصلاح‌طلب در مطلبی که کانال باشگاه روزنامه نگاران ایران منتشر کرده است، انتقاداتی به عملکرد اصلاح‌طلبان به بهانه نامه صد نفره به رئیس دولت اصلاحات مطرح کرد.
کد خبر : 286542

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، اکبر منتجبی فعال سیاسی و رسانه‌ای اصلاح طلب در یادداشتی که کانال باشگاه روزنامه نگاران ایران منتشر کرده است، انتقاداتی به عملکرد اصلاح‌طلبان به بهانه نامه صد نفره به رئیس دولت اصلاحلات مطرح کرد.


متن این یادداشت به شرح ذیل است؛


نامه صد نفره برای اصلاح اصلاحات اتفاق جدیدی نیست. پیش از این و در ماه‌های گذشته و حتی یکی دو سال قبل برخی روزنامه نگاران در نوشته‌های خود صریحا به بن بست اصلاحات و رانتینر شدن اصلاح طلبان اشاره کرده بودند. حتی صریح‌تر از این نامه.
اکنون که شورای شهر تهران، شهرداری را انتخاب کرده که کاندیدای این و آن نبوده، پس نامه‌ای بنویسیم به سیدمحمد خاتمی و ناکارآمدی شورای شهر و اعضای آن را مثال بزنیم و خواستار اصلاح اصلاحات بشویم امر پسندیده‌ای نیست.
ناکارآمدی اصلاحات از سال 94 روشن شد. نمایندگانی به مجلس فرستادیم و تابلویی به نام فراکسیون امید به‌دست آنها دادیم. چه کردند؟
در طول این سال‌ها ناکارآمدی آنها را ذیل این سخن توجیه کردیم که «هدف ما در انتخابات مجلس این بود که اعضای جبهه پایداری به مجلس راه پیدا نکنند» خب بعد چه؟ برای بعدش فکری نکرده بودید؟ آیا اینها نباید به دولت کمک می‌کردند؟ قرار نبود کمک دست دولت باشند؟ با لایحه بودجه چه کردند؟ مگر قرار نبود یارانه را حذف کنند چرا چنین نکردند؟ مگر رییس فراکسیون قرار نبود باری از جبهه اصلاحات بردارد چرا سکوت کرد؟ کدام تذکر را داد؟ مقابل کدام تندروی ایستاد؟ چه چیزی محکوم کرد و مبدع و طراح کدام طرح در جهت کمک به دولت و مردم بود؟
مگر دوستان ما بر سر انتخاب شهردار از هر ترفندی برای این که فلانی شهردار نشود یا کاندیدای خودشان شهردار شود استفاده نکردند؟ امروز شکایت از چه کسی به چه کسی می برید و مگر گوش شنوایی و نگرانی هست؟
اکبر منتجبی


به گزارش آنا، یکصد فعال اصلاح‌طلب در نامه‌ای به رئیس دولت هفتم و هشتم، خواستار اصلاح اصلاحات شدند که این نامه واکنش‌هایی را در پی داشته است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته