دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 خرداد 1397 - 19:43

دزدی صبحگاهی از مغازه ای در تجریش ناکام ماند/کشف 62 ساعت گرانبها از سارق معتاد

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق میدان تجریش خبر داد و گفت: از این فرد 62 ساعت گرانبها کشف شد.
کد خبر : 286003

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، سرهنگ عباس مرادی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه ساعت 5:30 صبح روز گذشته در خیابان ولیعصر نرسیده به میدان تجریش موتور سوار واحد 110 کلانتری 101 تجریش به هنگام گشت‌زنی مشاهده می‌کند که یک نفر از زیر کرکره یک مغازه خارج می‌شود، اظهار کرد:‌ مامور سریعا به سمت فرد حرکت می‌کند و شخص پس از مشاهده مامور پلیس بلافاصله پا به فرار می‌گذارد، این در حالی است که فرد در حال فرار یک کیسه قرمز رنگ را با خود حمل می‌کرد.


وی ادامه داد: در حین فرار شخص کیسه را به روی زمین پرتاب می‌کند و مامور نیروی انتظامی برای برداشتن کیسه متوقف می‌شود. پس از باز کردن کیسه مشخص می‌شود ساعت‌های لوکسی در داخل آن وجود دارد در نهایت پس از تعقیب و گریز مامور نیروی انتظامی موفق می‌شود فرد را بالاتر از میدان تجریش دستگیر کند.


سرهنگ مرادی اضافه کرد: شخص مدعی شد که شیشه‌های مغازه ساعت‌ فروشی شکسته بوده و من پس از دیدن این صحنه برای برداشتن ساعت‌ها وسوسه شدم و شخص دیگری شیشه‌ها را شکسته و این کار من نبوده است.


سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: متهم به کلانتری منتقل و در آنجا 62 ساعت گرانبها و سه دستبند ساعت از کیسه خارج شد. شخص همچنان بر ادعای خود ثابت ماند و مدعی شد که برای استعمال مواد مخدر در مکان مذکور نشسته بودم و در نهایت دیدم که شیشه یکی از مغازه‌ها شکسته و برای برداشتن ساعت‌ها وسوسه شدم.


وی با بیان اینکه پلیس به منظور تشخیص صحت و سقم ادعای این فرد دوربین‌های مدار بسته را چک کرده و مشخص شد که همین فرد ابتدا مسیر کناری مغازه را بالا و پایین می‌رود و وقتی که متوجه می‌شود کسی در آنجا تردد نمی‌کند، گفت: پس از 10 دقیقه کلنجار رفتن با کرکره‌ها فرد موفق شد که آن را به سمت بالا حرکت دهد و با سنگی که از گوشه خیابان پیدا می‌کند اقدام به شکستن شیشه هم می‌کند.


سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ اضافه کرد: متصدی مغازه تعدادی از ساعت‌ها را از ویترین جمع کرده و تعدادی دیگر نیز در داخل ویترین باقی مانده بود. متهم که مستندات را مشاهده می‌کند دیگر نمی‌تواند سرقت را انکار کند و به سرقت از مغازه ساعت‌فروشی اعتراف می‌کند.


سرهنگ مرادی عنوان کرد: پیشینه این شخص نشان می‌دهد که دارای سابقه اعتیاد بوده و تحقیقات درباره وی ادامه دارد و بر اساس تخمین پلیس ارزش ریالی ساعت‌های کشف شده از سارق 100 میلیون تومان است.


انتهای پیام/

برچسب ها: سارق ساعت
ارسال نظر
هلدینگ شایسته