دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 خرداد 1397 - 14:59
هیتسفلد در فاصله ۴ روز تا جام جهانی ۲۰۱۸ مطرح کرد؛

صعود سوئیس به مرحله نیمه نهایی

سرمربی سابق تیم ملی سوئیس گفت: صعود سوئیس به مرحله یک هشتم نهایی می‌تواند شرایط را برای رسیدن به دور نیمه نهایی فراهم کند.
کد خبر : 285976

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، اوتمار هیتسفلد چهار سال قبل در مسابقات جام جهانی برزیل سکان هدایت تیم ملی سوئیس را در اختیار داشت.


وی که اکنون بازنشسته است و بیشتر در شبکه‌های تلویزیونی به عنوان کارشناس حضور می‌یابد، گفت: «به هنگام برگزاری مسابقات جام جهانی روسیه، در منزل پای تلویزیونی می‌نشینم و از دیدن مسابقات لذت می‌برم.به این شکل می‌توانم بدون استرس، بازی‌ها را تعقیب کنم.»


هیتسفلد در مورد تیم سابقش اظهار کرد: «تیم سوئیس سال‌ها است که در مسیر پیشرفت گام برمی‌دارد.در سال 2010 گام‌های نخست را برای ایجاد تحول اساسی برداشت و تغییر نسل داشت.جوانانی مثل ژاکا، رودریگوئز یا شقیری خود را مطرح کردند.به نظرم تیم از نظر بازیکن مثل جام جهانی قبلی، شرایط خوبی دارد اما پخته‌تر شده و ثبات دارد.تیم این بار می‌تواند با استرس کمتر بازی کند.»


وی ادامه داد: «تیم سوئیس می‌تواند به مرحله یک هشتم نهایی برسد. راه‌یابی به این مرحله می‌تواند هدف روشنی باشد و شرایط را برای حضور در دور نیمه نهایی آماده کند.»


سوئیس در گروه Eبا برزیل، کاستاریکا و صربستان همگروه است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته