دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 بهمن 1393 - 14:00
در جمع خبرنگاران؛

انتقاد لاریجانی از «رفتار تاجرمآبانه» غرب در مذاکرات/ راهپیمایی22 بهمن، تجلی اراده مردم مقابل حرکت‌های تروریستی است

رئیس مجلس با انتقاد از «رفتار تاجرمآبانه غربی‌ها در مذاکرات هسته‌ای» تصریح کرد: راهپیمایی22 بهمن جایی است که ملت ایران می‌تواند اراده خود را هم در مقابل حرکت‌های تروریستی دست‌ساز قدرت‌های بزرگ و هم در موضوع هسته‌ای نشان دهد.
کد خبر : 2858

به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری آنا، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز(سه شنبه) در حاشیه کنگره بین‌المللی هم‌اندیشی میهمانان خارجی سی‌وششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: 22 بهمن یادآور یک حرکت عظیم ملت بزرگ ایران است که در تاریخ ماندگار شد و امروز نتایج این نهضت بزرگ روشن‌تر می‌شود و لذا از این جهت حفظ و تداوم این حرکت عظیم بسیار مهم است.


وی ادامه داد: از آنجا که ملت ایران این انقلاب را تاسیس کردند، خودشان هم باید این انقلاب را حفظ کنند، به خصوص که در شرایط فعلی هم موضوع مذاکرات هسته‌ای در پیش است و هم ماجراهای مختلفی که در منطقه وجود دارد.


وی بیان کرد: راهپیمایی22 بهمن جایی است که ملت ایران می‌تواند اراده خود را هم مقابل این حرکت‌های تروریستی دست‌ساز قدرت‌های بزرگ و هم در موضوع هسته‌ای نشان دهد تا دیگران تصور نکنند که اینجا تجارت‌خانه است و در مذاکرات تاجرمآبانه برخورد کنند، بلکه مذاکرات باید محل و میدان بحث‌های دقیق و عمیقی باشد که طرف مقابل را اقناع کند نه با فشار و شعار دادن بخواهند طرف مقابل را فریب دهند.


رئیس مجلس تصریح کرد: البته مذاکره‌کنندگان ایرانی آدم‌های دقیقی هستند و اینها را از هم جدا می‌کنند، اما اراده ملت وقتی نشان داده شود، دیگران متوجه می‌شوند که این یک خواست ملی است و دست از رفتار تاجرمآبانه در مذاکرات برمی‌دارند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته