دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 خرداد 1397 - 12:30
ملی پوش جودوی بانوان:

حضور در ژاپن بهترین فرصت برای جودوی بانوان است

جودوکار ۷۰- کیلوگرم بانوان کشورمان گفت: به همراه فاطمه برمکی در کمپ تمرینی ژاپن حاضر می شویم و مطمئنم  این برنامه کمک شایانی به کسب آمادگی ما خواهد کرد.
کد خبر : 285641

دنیا آقایی ملی پوش جودوی بانوان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا در مورد حضورش در کمپ تمرینی ژاپن گفت: به همراه فاطمه برمکی فردا به کمپ تمرینی ژاپن اعزام می‌شویم تا در این اردوی مشترک به تمرین بپردازیم.‌به طور حتم با توجه به حضور حریفان آسیایی این برنامه یک فرصت طلایی برای ما محسوب می شود.


کاپیتان تیم ملی جودوی بانوان ادامه داد: هدف اصلی ما بازی‌های آسیایی است و‌ موفقیت در این میدان را نیز به هیچ وجه دور از دسترس نمی بینیم. هر چند کار بسیار دشوار است اما با این وجود برای جنگیدن و‌ رسیدن به هدفمان در صورت انتخاب شدند به جاکارتا می رویم.


جودکار وزن ۷۰- کیلوگرم بانوان کشورمان گفت: خوشبختانه وضعیت اردوها واقعا نسبت به گذشته تغییر کرده و فدراسیون و نائب رئیس بانوان واقعا برای تدارک مناسب تیم تلاش می کنند .‌تمرینات نلیا نیز بسیار عالی است و تک تک ما او را به عنوان مربی‌ای خوب قبول داریم. در دوره گذشته رقابت های قهرمانی آسیا که به میزبانی هنگ کنگ برگزار شد به عنوان هفتمی رسیدم و تمام تلاشم این است که در صورت اعزام شدن به جاکارتا عنوانی بهتر را در بازی های آسیایی بدست بیاورم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته