دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 خرداد 1397 - 11:30
مربی تیم ملی کاراته در گفت‌وگو با آنا؛

کاراته همیشه دست کاروان ایران را گرفته‌است/ برای قهرمانی به اردن می‌رویم

مربی تیم ملی کاراته گفت: کاراته همیشه دست کاروان ورزش ایران را گرفته‌است و قطعا در جاکارتا نیز نقش بسزایی در مدال آوری خواهد داشت.
کد خبر : 285597

حسین روحانی مربی تیم‌ملی‌‌‌ کاراته در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی‌ خبرگزاری آنا درباره وضعیت تیم ملی کاراته و اردوهای پیش روی کاراته کاران گفت: شرایط تیم خدا را شکر بسیار خوب است و ملی پوشان از اوایل فروردین در اردو هستند. بعد از کاراته وان ترکیه به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام می شویم و قطعا در اردن به دنبال قهرمانی خواهیم بود.


وی ادامه داد: برنامه اصلی امسال ما در کنار حضور قدرتمند در رقابت‌های ‌جهانی درخشش در بازی‌های آسیایی جاکارتا است.‌کاراته همیشه دست کاروان ایران را در بازی‌ها گرفته و مطمئن باشید در این دوره نیز مدال‌های خوشرنگی برای کاروان اعزامی بدست می آورد.


مربی تیم‌ملی کاراته گفت: مسئولین وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک نیز حساب ویژه‌ای روی کاراته باز کرده اند و امیدوارم بتوانیم به انتظارات پاسخ خوبی بدهیم. البته باز هم امیدوارم در زمان باقی مانده تا شروع بازی ها حمایت های بیشتری از تیم های کاراته انجام پذیرد.


روحانی در مورد همکاری‌اش به عنوان سرمربی با تیم ازبکستان نیز گفت: پیگیری‌ها در این مورد از سوی فدراسیون این کشور در حال انجام است اما الان در خدمتم تیم کشورم هستم و تمام تمرکزم روی موفقیت این تیم است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته