دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 خرداد 1397 - 09:37
فضائلی در گفت‌وگو با آنا مطرح کرد؛

رفتارهای دوگانه اروپا مانع برجام

یک کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه سرانجام برجام به رفتار اروپایی‌ها بستگی دارد گفت: با رفتارهای دوگانه اروپایی‌ها نتیجه برجام بی فرجام می‌شود.
کد خبر : 285562

مهدی فضائلی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا با بیان اینکه سرانجام برجام در این مرحله به اروپایی ها بستگی دارد گفت: با شرایط فعلی باید دید اروپایی‌ها چه می‌کنند و تا چه اندازه علاقمند هستند که برجام حفظ شود طبیعتا اگر آن ها در آن چه که ادعا می‌کنند صادق باشند باید تلاش کنند و شروطی که جمهوری اسلامی ایران خواسته را محقق کنند.


این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه گفت: همانطور که شاهد بودند ایران فعلا اقدامات هسته ای خود را در چارچوب برجام آغاز کرده و اگر آنها همراهی نداشته باشند و همین رفتار دوگانه ای که دارند را بخواهند ادامه دهند جمهوری اسلامی هم نمی‌تواند هم تحریم‌ها را پذیرا باشد هم محدودیت‌های هسته ای را طبیعتا یا تحریم‌ها را باید بردارند یا محدودیت‌های هسته ای خود را رعایت نخواهیم کرد.


وی در پایان با بیان اینکه اروپا اراده ایستادن مقابل آمریکا را ندارد افزود: ارزیابی ما این است که اگر اروپایی‌ها بخواهند می‌توانند مقابل اروپا قد علم کنند اما اراده آن را ندارند و با این مسیری که آن‌ها طی می‌کنند برجام بی‌فرجام میشود.


انتهای پیام/

برچسب ها: اروپا برجام
ارسال نظر
هلدینگ شایسته