دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 خرداد 1397 - 11:43
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا در گفت‌وگو با آنا:

بیش از 10 هزار دانشجو از واحد شهرضا فارغ‌التحصیل شده‌اند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا گفت: تاکنون بیش از 10 هزار دانشجو از این واحد دانشگاهی فارغ‌التحصیل شده‌اند.
کد خبر : 285398

فرید نعیمی در گفت‌وگو با خبرنگار آنا اظهار کرد: حدود ۲۹ سال قبل جمعی از خیران این شهرستان برای ایجاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا اقدام کردند و امروز تلاش‌های آنان به ثمر نشسته و همان مرکز دانشگاهی در ردیف یکی از برترین دانشگاه‌های کشور قرار دارد.


استادان و اعضای هیات علمی این دانشگاه تاکنون موفق به تألیف ۳۰ اثر علمی در رشته‌ها و مقاطع مختلف تحصیلی شده‌اند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا با بیان اینکه وجود 36 رشته کارشناسی ارشد و 27 رشته کارشناسی و پذیرش دانشجو در 15 رشته دکتری، بخشی از افتخارات این دانشگاه است اضافه کرد: اکنون 398 دانشجو در مقطع دکتری، 999 دانشجوی کارشناسی ارشد و 2085 دانشجوی کارشناسی و 181 دانشجوی مقطع کاردانی در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.


وی با توجه به اینکه اعضای هیات علمی این دانشگاه بارها در کشور افتخارات علمی زیادی را کسب کرده اند، اظهار کرد: استادان و اعضای هیات علمی این دانشگاه تاکنون موفق به تألیف ۳۰ اثر علمی در رشته‌ها و مقاطع مختلف تحصیلی شده‌اند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این دانشگاه برای تبدیل آموخته‌های علمی به فن‌آوری و کارآفرینی تجهیز شده است ادامه داد: این واحد دانشگاهی با درجه «بسیار بزرگ» در میان سایر واحدهای دانشگاه آزاد کشور شناخته می‌شود، در حالی که این مرکز رتبه سوم را در میان آزمایشگاه‌های همپا در کشور کسب کرده است.



وی اظهار کرد: وجود مرکز تحقیقات خودرو در زمینه سوخت و آلودگی و مرکز تحقیقات رازی در این دانشگاه باعث شد در رده‌بندی انجام شده در میان ۲۰ دانشگاه آزاد و دولتی کشور، دانشگاه آزاد در رتبه نخست و واحد شهرضا جزو رده‌های برتر این دانشگاه قرار گیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته