دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 خرداد 1397 - 13:03

تمهیدات آتش‌نشانی تهران برای روز قدس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تمهیدات این سازمان برای روز جهانی قدس را تشریح کرد.
کد خبر : 285351

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا با توجه به تمهیدات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران برای برگزاری مراسم روز جهانی قدس، گفت: در این روز علاوه بر اینکه 130 ایستگاه آتش نشانی مستقر در سطح شهر تهران، مثل همیشه در آماده باش کامل هستند، آتش نشانان تهرانی در 80 نقطه با استفاده از 36 دستگاه خودروی سبک و سنگین و 41 دستگاه موتورسیکلت و با حضور 150 آتش نشان عملیاتی از ساعت 8 صبح فردا در محل های مشخص شده مستقر خواهند شد و تا پایان تخلیه معابر و عادی شدن ترددها در اطراف دانشگاه تهران، حضور خواهند داشت.


وی افزود: تعدادی از مدیران ارشد عملیاتی هم با خودروهایی که در اختیار دارند از همان ساعات اولیه به صورت سیار مشغول گشت زنی خواهند بود و ضمن کنترل اوضاع ایمنی محدوده ها به نیروهای مستقر هم سرکشی خواهند کرد. تعدادی از نیروهای آتش نشان داوطلب هم با با کاورهای سازمانی در بین مردم حضور خواهند داشت و اوضاع ایمنی صفوف را هم نظارگر خواهند بود.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: از مردم درخواست می شود مانند همیشه با نیروهای امدادی به ویژه آتش‌نشانی همکاری لازم را داشته باشند و در صورت بروز حاثه خونسردی خود را حفظ کنند و مراتب را به سامانه 125 و نیروهای مستقر در محل اطلاع دهند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته