دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 خرداد 1397 - 14:52
قائم مقام شهرداری منطقه 6 خبر داد؛

نواب تا دروازه دولت، آماده پیاده روی روز قدس

قائم مقام شهرداری منطقه 6 به تمهیدات شهرداری تهران برای مراسم روز قدس اشاره کرد و گفت: شستشو ، پاکسازی و آماده سازی طول مسیر راهپیمایی و فرعی های منتهی به مسیر در قبل ، حین و بعد از مراسم حدفاصل نواب تا دروازه دولت در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر : 285277

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 6، حبیب الله غفوری با بیان اینکه استقرار اکیپ‌های رفع سدمعبر حین برگزاری مراسم در طول مسیر نیز پیش بینی شده است، اظهار کرد: اکیپ های جمع آوری پسماندهای خشک نیز حین و پس از مراسم با بهره گیری از کلیه امکانات و ظرفیت‌های اداره مدیریت پسماند مستقر خواهند بود.


غفوری به رسیدگی به باغچه هاو فضای سبز حاشیه خیابان‌های آزادی، انقلاب و به صورت ویژه محدوده دانشگاه تهران اشاره کرد و گفت: حذف زوائد فیزیکی طول مسیر راهپیمایی و نصب بنر و اکران طرح های مصوب از دیگر تمهیدات در نظر گرفته شده است.


قائم مقام شهرداری منطقه 6 تصریح کرد: نیروها و ماشین آلات مکانیزه خدمات شهری نیز به منظور نظافت و پاکیزه سازی مسیر در حین و پس از مراسم روز قدس حضور خواهند داشت.


قائم مقام شهردادی منطقه ۶ همچنین از برپایی نمایشگاه در خیابان انقلاب و مسیرهای راهپیمایی خبر داد.


گفتنی است امسال نیز همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مراسم روز جهانی قدس در دانشگاه تهران و مسیر خیابان انقلاب تهران برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب