دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 تير 1394 - 11:10
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد:

توافق هسته‌ای برگ زرین دیگری در کارنامه ظریف ثبت کرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:‌ دکتر ظریف درگذشته لیاقت خود را برای مذاکرات نشان داده بود و این توافق برگ زرین دیگری را در اوراق تاریخ ایران و کارنامه درخشان دکتر ظریف و تیم همراهش به ثبت رساند.
کد خبر : 28524

حجت الاسلام دکتر علی آل بویه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، با بیان اینکه این توافق در تاریخ انقلاب اسلامی حرکتی کم‌نظیر بوده بیان کرد: بر خلاف برخی دیدگاه‌های متعصبانه، موضوع هسته‌ای برای ملت و کشور یک دستاورد ملی و فراجناحی است چراکه همه ملت خواهان فعالیت‌های هسته ای و لغو تحریم‌ها بوده و هستند.


وی گفت: تیم مذاکره کننده هسته‌ای با توجه به غیرت و انتظاری که مردم از آنها داشتند در مقابل هجمه اعتراضات و مخالفت‌ها ایستادند و به عنوان مردان مصلح و با تعاملات هوشمندانه برای آبادانی کشور عزیزمان تلاش کردند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از هدایتگری‌ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: حمایت از دولت و تیم مذاکره کننده در چارچوب منویات رهبری بوده و باید تداوم داشته باشد زیرا ملاک اصلی ملت ایران در موضوع هسته‌ای نظر و تائید رهبر فرزانه انقلاب است که وی با قاطعیت از این تیم دفاع و حمایت کردند.


وی با تبریک عید سعید فطر از این دلاور مردان شجاع تقدیر کرده و آرزوی سلامتی و وفاداری بیش از پیش را از خداوند منان برای آنها مسئلت کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته