دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تساوی سرخ‌ها در سرزمین عثمانی

دیدار دوستانه پرسپولیس مقابل گنجلربیرلی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.
کد خبر : 28514

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال پرسپولیس در چهارچوب اولین دیدار این فصل خود در بازی دوستانه در برابر گنجلربیرلی به میدان رفت.


در ابتدای این بازی مسئولان دو تیم روی انجام 5 تعویض توافق کردند و برانکو در اولین ترکیب 11 نفره خود سه بازیکن جدید را به کار گرفت؛ فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی نیا و رامین رضاییان نفراتی بودند که در کنار مکانی، بنگر، حاتمی، کفشگری، عالیشاه، خالقی فر، نورمحمدی و طارمی به میدان رفتند. در این بازی کادر فنی به دلیل آسیب دیدگی امکان استفاده از هادی نوروزی، احمد نورالهی و ماریچ را نداشت.


در غیاب نوروزی، رضا نورمحمدی بازوبند کاپیتانی را به بازو بست. بازی دو تیم بعد از دقایق اولیه که به ارزیابی یکدیگر پرداختند به یک فوتبال فیزیکی و پر برخورد بدل شد که از ویژگی های فوتبال ترکیه نیز به حساب می آید. بازیکنان پرسپولیس با وجود قرار داشتن در دوران تمرینات سنگین حاضر نبودند برابر بازیکنان میزبان کوتاه بیایند.


تیم گنجربیلی در دقیقه 20 این بازی در پی برخورد بازیکن این تیم با سوشا مکانی صاحب یک ضربه پنالتی شد. این ضربه در نهایت با برخورد به تیر دروازه راه به جایی نبرد. ترک‌ها در ادامه بازی صاحب یکی دو فرصت خوب دیگر هم شدند که آن ها را از دست دادند. یکی از فرصت های تیم میزبان که خطرناک نیز بود با نمایش خوب سوشا مکانی دفع شد. در طرف مقابل نیز سرخپوشان در چند صحنه دروازه حریف خود را تا آستانه فروریختن پیش بردند.


یکی از فرصت های خوب این بازی با حرکت جالب توجه طارمی بدست آمد اما او در نهایت ضربه را به بیرون دروازه زد. در جریان بازی برانکو مدام کنار زمین حضور پیدا کرده و نکات مختلفی را به بازیکنان گوشزد می کرد. از نکات جالب این بازی حضور حدود 40 طرفدار پرسپولیس بود که با وجود عدم تبلیغات روی این بازی به هر طریق کسب اطلاع کرده و برای تشویق سرخپوشان در محل حاضر شده بودند. مسئولان تیم گنجلربیرلی از اینکه تیم پرسپولیس در زمین آنها چنین هوادارانی دارد تعجب کرده بودند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته